Sende oppmerksomhet/takk til jm/fødeavdelingen?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er dette vanlig?

Hva sender man evnt?

Vet at de har fått takkekort med bilde av babyen pluss konfekt, det har jeg sett i alle fall. Ser for meg noe spiselig til pauserommet kan være vanskelig å slå feil med. :)

Jeg vet bare at enkelte har sendt takkekort eller noe spiselig, men vi har ikke tenkt å gi noe

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Vi ga en eske konfekt da vi reiste hjem, hadde vært der i åtte dager og fått super hjelp og oppfølging, pluss at sambo hadde fått være der hele tiden selv om det egentlig ikke er lov (hadde enerom,derfor det ble til at vi fikk lov til det). Hadde tenkt å stikke innom med et takkekort også,men ble aldri sånn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sendte kort med bilde av vesla. Tenkte ikke på at je burde sende med noe mere je. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vet at de har fått takkekort med bilde av babyen pluss konfekt, det har jeg sett i alle fall. Ser for meg noe spiselig til pauserommet kan være vanskelig å slå feil med. :)
Sign:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi ga blomster til både føden og barsel :) I tillegg sendte vi bilde og takk til jm og operasjonslegen som var der under KS :)

Oi, tanken har aldri slått meg engang. Gjorde ikke noe vi. Til tross for MEGA god hjelp.. Hmmm,... nesten litt dårlig samvittighet..... :/

Aldri tenkt over, så vi sendte ikke noe. Fikk litt dårlig samvittighet nå, vi fikk masse god hjelp under oppholdet!

Sent from my iPad using BV Forum

Vi kjøpte en Willow Tree engel til jordmoren som var med under fødselen, rett og slett fordi hun var fantastisk på alle områder. Og da det ble full krise og full fødestue, så var hun ved meg og holdt meg rolig. Hun fikk meg til å føle jeg hadde en drømmefødsel til tross for at den egentlig var langt fra. En stund etter vi kom hjem fra barselavdelingen, så kjøpte vi en gedigen konfekteske som vi dro innom og leverte. Vi var innlagt der i 12 dager, og med alle mine problemer med helsa, så la de absolutt alt til rette hele veien for at vi skulle ha det bra. Så de fortjente virkelig den esken og ti til for den sakens skyld.

Kjøpte en gavepose til Fødselsjordmor og jordmoren vi hadde under svangerskapet.

En konfekt hver til barsel og nyfødtintensiven.

Alle fikk egenlagde kort med bilder av Familien Glum med stor takk.

Fikk kjempeoppfølgning i svangerskapet, en røff fødsel med beste omsorg og et trygt opphold med en baby på NIF - skulle bare mangle :)

har aldri gitt noe, hadde vært annerledes om jeg/vi hadde vært der lenger enn de 2dagene og det hadde vært noe spesielt sånn at vi måtte få masse hjelp osv.. ellers så hadde dem blitt nedlessa av kort og konfekt er jo mellom 3-8fødsler i døgnet pr avdeling.. Der jeg har vært henger det kalenderteppe på veggen der dem setter inn nåler pr baby som er født :) blå for gutt og rød for jente :)

Vi var på etterkontroll på sykehuset, da leverte vi en fin skål med twist til pauserommet med et kort der vi takket og med bilde. De hadde en korktavle på veggen med masse bilder så tror flere har levert det ja. Men vi var der i 2 uker da...

Back
Topp