Sende mld nå, eller ringe imorgen?

Jeg jobber i bhg.. Og siden jeg har 39 i feber så tror jeg heller at det er best at jeg holder senga imorgen.
Ville dere sendt mld til ped.lederen nå? Eller ringt imorgen? [:)]

Jeg hadde blitt glad på mld nå, slik at jeg kunne fått tak i vikar i kveld eller byttet om på vakter for å unngå kaos i morgen tidlig [:)]

Hadde det vært meg så hadde jeg sendt sms/ringt nå, men jeg har et ganske nærmt forhold til sjefen min. Om jeg ikke hadde hatt det hadde jeg nok venta med å ringe til i morgen tidlig, minst en halvtime før du skal begynne på jobb.

jeg ville ringt henne nå.sende meld virker kansje litt rart.men siden du vet alerede at du er syk kan du jo fortelle det til henne nå.
god bedring[:)]

jeg hadde gitt beskjed om at jeg er syk nå
og avtalt å ringe imorgen også.

Med det forholdet jeg har til sjefen min, så hadde jeg sendt melding i kveld.
..Men jeg har hatt andre sjefer hvor jeg har drøya det til noen timer før jeg begynte.

ville ha sendt melding nå å sakt at du hadde feber å tror du må holde senga så lenge det ikke har blitt noe bedre over natta..

Sendt melding nå.. Svarer hun/han ikke så ville jeg ringt imorgen.

Ringt i kveld, men hos oss er det så strengt at sms om sykdom er ugyldig fravær.

ORIGINAL: LilleMy86

Jeg hadde blitt glad på mld nå, slik at jeg kunne fått tak i vikar i kveld eller byttet om på vakter for å unngå kaos i morgen tidlig [:)]

Jeg hadde sendt en sms om hvordan ståa er nå, og avtalt å ringe i morgen tidlig når du er helt sikker på formen. Feber forsvinner ofte i løpet av natta. :)

som pedleder liker jeg å få beskjed så fort som mulig slik at jeg slipper å stresse på morraen med å omorganisere vakter og ringe folk som må komme tidligere osv... hva slags vakt har du? har du tidligvakt bør du si i fra i kveld. noen pedledere liker å ha kvelden/helgen "fri"...spør pedlederen din hva hun/han foretrekker.

ORIGINAL: Charl0tte

Sendt melding nå.. Svarer hun/han ikke så ville jeg ringt imorgen.

samme her[:)]god bedring

Jeg pleier å sende sms til styreren i bhg hvis jeg vet jeg er for syk til å gå på jobben dagen etter!
Har du 39 i feber i dag, så bør du holde senga i mårra ja!

Ville nok gitt beskjed i dag. Så ped.leder kan få tak i vikar tidligs mulig.

Back
Topp