Sende min samboer på nattevakt?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har noen vonde tak i dag, begynte med sterke kynnere i går kveld og nå har det økt i styrke, sitter i korsrygg og mage. Og er andeledes enn de jeg har hatt tidligere. De kommer mellom 7-10 min, ikke regligmessig med andre ord. Men min samboer skal på jobb i natt, reiser han klarer han ikke å komme hjem før åtte i morgen. Bekymrer meg litt for det. Selv om dette helt sikkert går over igjen. Hadde dere gjort da? Vi sitter her hjemme å tar tiden nå og er fryktelig usikre:p

sånn har jeg hatt det siste døgnet hvert svangerskap før det gikk over til ordentlig rier. hadde nok ville at han skulle være hjemme i tilfelle fødsel når han ikke kan komme hjem igjen før kl 8 i morra tidlig.

Dollface skrev:
spør om du kan komme på en sjekk på sykehuset?

Jeg tror ikke jeg orker det jeg. Og det rekker vi ikke før han reiser på jobb. Reiser om en time bare. Eneste jeg vet er at de er vonde og de tre siste er det 6 min på klokka mellom.

turboquattro skrev:
sånn har jeg hatt det siste døgnet hvert svangerskap før det gikk over til ordentlig rier. hadde nok ville at han skulle være hjemme i tilfelle fødsel når han ikke kan komme hjem igjen før kl 8 i morra tidlig.

Har du? Jeg som er helt sikker på at denne kommer på overtid:) Jeg vurderer det veldig sterkt, vill jo ha han med meg, men kjipt om det ikke skjer noe og han har sagt det gjør det...

søteste skrev:

Dollface skrev:

Jeg tror ikke jeg orker det jeg. Og det rekker vi ikke før han reiser på jobb. Reiser om en time bare. Eneste jeg vet er at de er vonde og de tre siste er det 6 min på klokka mellom.

da hadde jeg sagt han fikk være hjemme.. om det er falsk alarm så får det bare være.. :)

Ikke la han reise! Tenk om ting skjer fort! Bedre og være føre var en etter snar! Lykke til :)

hold han hjemme !!

søteste skrev:
Hva skal man si til arbeidsgiver ved falsk alarm da?

"Det var falsk alarm"

Hold han hjemme. Arb.giv. skjønner det sikkert, om det skulle være falsk alarm ;)

Dollface skrev:

søteste skrev:

Dollface skrev:

da hadde jeg sagt han fikk være hjemme.. om det er falsk alarm så får det bare være.. :)

Må si meg enig her:) Å nå har de allerede begynt å komme tettere?:)

håper at du ligger på føden nå:))

Hvordan går det med riene??

Var nok falsk alarm, har de fortsatt ganske tett, ligger mellom 6-7 min, men de har ikke økt mer i styrke. Får ikke sove da. Det ble forandring på alt etter jeg klemte fingeren i døra og fingeren sprakk:o Men kroppen er ikke som den skal, så håper den bare tok en pause til vi fikk stripsa fingeren min. Så håper det gir seg eller øker på nå. Min samboer er hjemme. Hadde jeg sendt han avgårde så hadde jeg vel født nå:)

Masse lykke til:) Håper for din del du snart er i fødsel:):)

Back
Topp