Sende inn opplysninger

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Nå er det slik at vi ikke får innskrivningssamtale lenger, i allefall for oss på SUS, og vi må sende inn opplysninger (helsekort, blodprøvesvar osv), til føden. Men det står ikke noe om fødebrevet, skal det også sendes med her eller leverer jeg det når jeg reiser inn i fødsel?

:anyone

Nå er det slik at vi ikke får innskrivningssamtale lenger, i allefall for oss på SUS, og vi må sende inn opplysninger (helsekort, blodprøvesvar osv), til føden. Men det står ikke noe om fødebrevet, skal det også sendes med her eller leverer jeg det når jeg reiser inn i fødsel?

:anyone

Jeg skal ikke på samme sykehus som deg, men jeg ble anbefalt av jordmor på sykehuset å sende inn fødebrevet i forkant pluss at jeg burde skrive ut noen eksemplarer som jeg kan dele ut til jordmødrene jeg får tildelt, i tilfelle de selv ikke har fått tatt kopi av det som blir sendt i posten. Sist var jeg på føden gjennom 4 vaktlag, men 3 jordmødre, slik at jeg denn gangen kommer til å ha med meg mange eksemplarer.

Jeg skal føde på sus og tenkte å sende med fødebrevet sammen med de andre opplysningene. Tar også noen ekstra kopi og har med meg i tilfellet de ikke har fått lest[emoji1303]

Jeg skal ikke på innskrivingssamtale og har heller ikke fått beskjed om å sende inn noe.. Gjorde ikke det sist heller, så kanskje det varierer litt?

Jeg sendte inn alle opplysninger til Ullevål sykehus før OUL allerede. Det lå et kort i samme konvolutt som bekreftekse på fødeplass og innkalling til OUL som jeg skulle fylle ut og sende inn. Jeg regner med det teller som innskrivning, har ikke hørt noe fra sykehuset etter det!

Hva er innskrivingssamtale?
Hadde ikke det med første i 2009. Da måtte jeg bare ringe føden når jeg var på vei med rier hvert 3 minutt.

Kort samtale, sånn 10 minutter. Usikker på hva vi snakka om, lite vits egentlig, for min del iallefall. De slutta nettopp med dette på sus, for jeg var i fjor når jeg skulle ha minsten.

Jeg sendte inn alle opplysninger til Ullevål sykehus før OUL allerede. Det lå et kort i samme konvolutt som bekreftekse på fødeplass og innkalling til OUL som jeg skulle fylle ut og sende inn. Jeg regner med det teller som innskrivning, har ikke hørt noe fra sykehuset etter det!
Ville ikke ha det inn så tidlig her srod det. Pga helsekortet og mest mulig kontroller der

For sikkerhets skyld kan du nok sende med et eksemplar, og ha med deg en (eller flere) kopi(er) til føden. Jeg tenkte ikke så langt, og tar det bare med meg til føden! Sendte de andre dokumentene for et par-tre uker siden (i uke 32).

Jordmor sa på innskrivingssamtale at jeg bare kunne feste fødebrevet med en binders eller noe sammen med helsekortet [emoji4]

Back
Topp