Sende inn henvisning til OUL selv?

Lettereforvirra

Andre møte med forumet
Har ENDA ikke fått en innkalling til OUL og jeg er 16+4. Sitter og ser gjennom det jeg fikk av legen da jeg var der for over en måned siden og ser plutselig at jeg har et ark hvor det står Henvisning til Ultralyd på. Er det mitt ansvar å sende det inn? Er det legen som har rota? Jeg fikk bare beskjed om at jeg skulle få en innkallelse jeg..
 
Jeg meldte legekontoret for å høre om de hadde glemt det. De hadde det, og jeg fikk time på helsenorge to dager etterpå. Jeg var i uke 16 når jeg sendte påminnelsen, og fikk timen når jeg er i uke 19. det er legekontoret som skal henvise deg.
 
Jeg meldte legekontoret for å høre om de hadde glemt det. De hadde det, og jeg fikk time på helsenorge to dager etterpå. Jeg var i uke 16 når jeg sendte påminnelsen, og fikk timen når jeg er i uke 19. det er legekontoret som skal henvise deg.
Takk, det var det jeg trodde! Skal til legen i morgen uansett, så får mase litt da kjenner jeg er ganske aggressiv for tiden - så greit å sjekke med andre at det ikke er jeg som har rota!
 
Takk, det var det jeg trodde! Skal til legen i morgen uansett, så får mase litt da kjenner jeg er ganske aggressiv for tiden - så greit å sjekke med andre at det ikke er jeg som har rota!
Da er det bare å nevne det for legen i morgen. Skjedde meg sist svangerskap også, så jeg var forberedt på det. :hilarious:
 
Back
Topp