Sende bilsete med posten

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg holder på å skal selge Akta Graco setet vårt, og i dag ringte det en fra Asker, som ville kjøpe det. Det sete er jo ganske tungt, men så ikke ut som om det ble mer enn 150,- i frakt. Kan dette stemme? Og hadde dere sent det??
Synes det var litt mekelig, for det var MANGE Graco-seter til salgs i Oslo/Akershus området, til mindre enn det jeg selger det for, men han skulle ABSOLUT ha mitt..
Jeg sa at jeg skulle høre med min mann, og at OM jeg sender det, så skal jeg ha forskudds betaling og betaling for frakten (han prøvde seg med at jeg skulle gå ned på prisen på sete OG at jeg skulle betale frakten...NJA...NOT gonna happen ;) )

Men hva synes dere, flinke damer? Skal jeg selge, og sende det. Eller vente til at noen her i byen tar kontakt?

Send det som oppkrav!

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Hvordan Gjør man det, og hvor mye vil det evt koste?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hør med posten. .om kjøper betaler frakt plusser du baee det på i oppkravsbeløpet! Dette er en sikkerhet for dere begge:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Enig med fru maja. Oppkrav er det tryggeste:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Oppkrav koster den nette sum av 80kr takk! Helt hinsides! Så kommer porto i tillegg. Hvis du er bekymret, bruk finn betalingsgaranti. Den er helt trygg for begge parter

Har solgt en del på finn i det siste, og da har vi brukt "stole på" metoden, at de har forskuddsbetalt med porto, og jeg sender med ønsket pakke.
Det er ikke optimalt for kjøper sånn sett, men de har nå godtatt det. ( og det har vært en "selvfølge" for de også, har solgt ting som er for samlere og de kjøper vel en del på finn , og det virker som som om de fleste syntes dette er en grei løsning)

150,- for norgespakke under 10 kg med maksmål som jeg ikke husker. Da får du sporing på pakka.

Det er for meg en selvfølge at mottaker betaler frakt. Og syntes du prisen på det du skal selge er ok, så ikke la deg prute med.

Ellers er det de nevnte alternativene ovenfor her.
:)

Er kostbart å sende ting dessverre.

Tusen takk for alle svar. Jeg sa nei til slutt. Han begynte å sende ufine meldinger, sa da gidder jeg rett og slett ikke å stresse med å få sent det :-P

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp