Sende barnevogn med fly

*Josefine

Forelsket i forumet
Noen som har kjøpt Pram Pack til vognen?
Fornøyd?
Eller sender dere den bare i plastpose?

Hva med reiseseng, koster det ekstra å sende den eller går den gratis som spesialbagasje til barn slik som vognen?

Ville absolutt investert i Prampack, ja. Flyr du ofte? Hvis ikke, blir det jo dyrt bare for en gang. Vet at enkelte utstyrbutikker leier ut Prampack. Verdt å sjekke ut, for vogner behandles ikke pent, uansett om de sendes som spesialbagasje, og ihvertfall Norwegian erstatter ikke en vogn de regner som utilstrekkelig pakket. 

Jeg vet SAS leier ut beskyttelsesbager, 149,- for en uke.
(Men den har jeg ikke noe erfaring med for vi fikk den ikke og måtte pakke i plastposer;p)

ORIGINAL: lnie

(Men den har jeg ikke noe erfaring med for vi fikk den ikke og måtte pakke i plastposer;p)

Det gjelder foreløpig kun på Gardermoen..
Holder det med de posene man får kjøpt eller kan det være lurt å invistere i en pram pack?

ORIGINAL: *Josefine

ORIGINAL: lnie

Det gjelder foreløpig kun på Gardermoen..
Holder det med de posene man får kjøpt eller kan det være lurt å invistere i en pram pack?

De posene man får kjøpt er bare i plast. De beskytter bare for møkk..

Jeg har prampack og er veldig fornøyd. Vi la reiseseng + stellematte + bleier og diverse babyutstyr oppi sammen med vogna i prampacken. Fungerte veldig fint [:)]

Vi leier av Sas for 200 kr for 2 uker vi, super bra[:)]

Eneste gratis er bare en vogn pr småbarn...

ORIGINAL: Sienna81

Jeg har prampack og er veldig fornøyd. Vi la reiseseng + stellematte + bleier og diverse babyutstyr oppi sammen med vogna i prampacken. Fungerte veldig fint [:)]

Hvilke vogn har du da, siden du fikk plass til reiseseng?

Vi hadde da med TFK buggster. Når vi har dratt med TFK joggster får vi plass til bleier og div tunge toalettsaker etc oppi.

Vi har PramPack, og den er verdt hver eneste krone!
I sommer hadde vi to triller (en quinny zapp og en bugaboo bee) pluss en bilstol oppi der.
Og en pakke med bleier, regtøy, støvler og en dress [:)]

Hvilke vogn og reiseseng har du siden du fikk plass til begge deler inni?

ORIGINAL: thejohan

Reiseseng går som spesialbagasje.

Koster det noe`å få sendt den siden det er barneutstyr?

I <3 MY PRAMPACK!!
Verdt hver kr

har pakka emmaljunga edgen oppi der vi,uten prob!

nå har vi teutonia spirit,såååå god plass,til både bleier og utstyr.

ville def invesetert om dere reiser en del. allefall med norwegian,siden de ikke erstater skader hvis det ikke er pakket i prampack

Då eg flydde til Thailand fekk eg senda med reisesenga og madrassen i same bag som vogna, GRATIS.
Dette var med SAS.. Det går ann å prøve seg.

God Tur!

ej har alltid bare brukt de posene. flydde mye før. gikk helt fint. men no siste gangen ej fløy så var det med norwegian, å de frasir seg ansvaret om du bruker poser. vel pappa sto la me eldste mann å såg at bagasjen ble kjørt ut. det er jo ikke så kjempe stor fart de bilene får, men de prøver no så godt de kan å råkjøre litt med de ja. å midt i en sving datt vogna av!!!!!!! fikk et stykkt fall. så vi sa fra til dama ved gaten. svaret ho kom med var: "plukket de den opp igjen da?" vi sa det gjor de men den kan jo være ødelagt. jaja fikk vi bare fra ho da. selv om de sir fra seg ansvaret kan no de være forsiktig fordi om. fikk heldigvis ordnet opp på gardermoen. de såg på vogna la med oss når ej pakket opp. å den var heldigvis hel.

Å sende prampack m fly er gratis, da barnevogn er gratis både med Norwegian og SAS.

Back
Topp