Senabort uke 16 pga trisomi 21

sentute

Flørter med forumet
Gjennomførte senabort på sykehuset 31mai, og utskrapning 2dager etter for å få ut restene. Blødde litt da, og blødde mest første uka så av og på de neste 3-4 ukene. Og lurer på om en av de var mensblødning. Fikk nemlig positiv eggløsning test 10juli og 23juli. Men fortsatt ikke fått tegn til mens.. Graviditet tester er blenda hvite. Vi har prøvd og legge inn litt aksjer...
Lite oppfølging fra sykehuset etter vi kom hjem.
Jeg har gjennomført gbp operasjon, så gikk på p stav de to neste åra og ujevn mens/lite blødninger da jeg hadde den. Så var veldig fornøyd med det egentlig bortsett fra den kom helt ut av det blå noen ganger. Tok den ut, og hadde jevn mens de neste mndene og ble gravid fort. Tok ut p stav september og gravid i februar. Hadde fint svangerskap med null plager, følte faktisk ikke jeg var gravid på formen. Eneste var ømme nipler.
Har nå blitt 40år i løpet av sommeren, og skulle så gjerne fått i gang systemet igjen for å prøve skikkelig. Hørt fra andre at det har tatt lang tid og få mens tilbake etter abort. P

Så håper noen kan fortelle meg hvor lang tid det tok for dere og få syklus i gang igjen?
Takk for at du tok deg tid til å lese alt :Heartbigred
 
Back
Topp