Senabort i uke 23...

❤️❤️
 
Tenkte, som trådstarter, å få inn litt positivitet i denne triste tråden.

JEG.ER.GRAVID.IGJEN!!!

15PP skulle det ta før den satt. Hadde begynt å forsone oss med at det ikke ble flere barn, og så satt den gitt.

Men veien er lang og gå, er kun 4+3 i dag... men nå vet vi i alle fall at jeg kan bli gravid.
 
Så synd å lese om det dere har gått gjennom :( :( Får vondt i meg av det.
Men så fint å lese at dere er gravide igjen :) :)
Håper det går kjempefint denne gangen, ja også håper jeg at jeg kommer etter inn i Mai 2021 da :)
 
Så synd å lese om det dere har gått gjennom :( :( Får vondt i meg av det.
Men så fint å lese at dere er gravide igjen :) :)
Håper det går kjempefint denne gangen, ja også håper jeg at jeg kommer etter inn i Mai 2021 da :)

Takk :) Det er fryktelig nervepirrende å være gravid. Når man har mistet sent har man ikke den magiske 12-ukers grensa å forholde seg til som veldig mange andra har. Hver dag uten smerter eller blod er en seier. Det blir noen lange måneder...

Håper virkelig det klaffer for dere denne måneden også.
 
Takk :) Det er fryktelig nervepirrende å være gravid. Når man har mistet sent har man ikke den magiske 12-ukers grensa å forholde seg til som veldig mange andra har. Hver dag uten smerter eller blod er en seier. Det blir noen lange måneder...

Håper virkelig det klaffer for dere denne måneden også.
Ja jeg skjønner så alt for godt den tankegangen du har der :) Og "håper" jeg og er i ditt sted og gravid snart :)
Kommer til å bli råskummelt og trolig til å være et nervevrak, men må nesten bare prøve å hoppe i det :)

Klemmer
 
Tenkte, som trådstarter, å få inn litt positivitet i denne triste tråden.

JEG.ER.GRAVID.IGJEN!!!

15PP skulle det ta før den satt. Hadde begynt å forsone oss med at det ikke ble flere barn, og så satt den gitt.

Men veien er lang og gå, er kun 4+3 i dag... men nå vet vi i alle fall at jeg kan bli gravid.
Gratulerer så masse! Håper på det beste på dine vegne! :love7
 
Tenkte, som trådstarter, å få inn litt positivitet i denne triste tråden.

JEG.ER.GRAVID.IGJEN!!!

15PP skulle det ta før den satt. Hadde begynt å forsone oss med at det ikke ble flere barn, og så satt den gitt.

Men veien er lang og gå, er kun 4+3 i dag... men nå vet vi i alle fall at jeg kan bli gravid.
Gratulerer <3

Jeg har mistet 3 ganger, siste gangen i uke 19, ble gravid få uker etter og fikk en velskapt baby.
 
En liten oppdatering fra meg (trådstarter). Er nå 8+3, og alt går fint. Var hos jordmor i går, og hun er helt fantastisk! Hun passer på at jeg får flere tidligere UL'er, at jeg får ekstra oppfølging av Ahus, og sier "deg må vi passe ekstra godt på". :Heartred

Jeg hadde trodd at jeg kom til å være redd når jeg ble gravid igjen, men akkurat nå føler jeg meg veldig godt passet på. Og det at jeg har relativt kraftige symptomer hjelper jo også :)
 
En liten oppdatering fra meg (trådstarter). Er nå 8+3, og alt går fint. Var hos jordmor i går, og hun er helt fantastisk! Hun passer på at jeg får flere tidligere UL'er, at jeg får ekstra oppfølging av Ahus, og sier "deg må vi passe ekstra godt på". :Heartred

Jeg hadde trodd at jeg kom til å være redd når jeg ble gravid igjen, men akkurat nå føler jeg meg veldig godt passet på. Og det at jeg har relativt kraftige symptomer hjelper jo også :)
Åh, så fantastisk, takk for positive ord som kan være til hjelp for oss andre! Jeg er ikke gravid igjen ennå (som jeg vet om), men jeg frykter at jeg blir totalvrak av redsel. Godt å høre at det går an å føle seg trygg og ivaretatt så godt det lar seg gjøre:Heartred
 
Så godt du blir passet godt på og at alt står bra tiø
 
Back
Topp