Senabort i uke 15

ambrosia

Første møte med forumet
Hei. Tok senabort og fødte en pitteliten jente nå på torsdag pga sykdom hos foster.❤️ Jeg valgte å se lillebaby og er veldig glad for det.
Det ble kveld før alt var over mtp at jeg måtte i narkose for uskrapning av morkake. Nå i etterkant føler jeg et stort tomrom å føler jeg ikke har fått nok tid sammen med lillejenta. Er det noen som vet om jeg kan dra tilbake for å se henne en gang til? Vi ble fortalt at hun skulle ligge kaldt frem til telen gikk ut av marka, slik at hun skulle legges i graven på minnelund.
 
Hjertet mitt gråter for deg og den bittelille... Bare ring sykehuset og spør om du kan få se henne. Det verste som kan skje er at de sier nei... Stor klem til deg!! [emoji173]️[emoji22]
 
Så fælt.
Ring begravelsesbyrået. Torsdag er jo noen dager siden så kan være de snart vil fraråde pga forandringer som skjer etter døden, men skader ikke å spørre.
 
Sender deg den dypeste medfølelse for hva du nå går gjennom
emoji177.png
Jeg hadde senabort da jeg var 21+6,snart 5 uker siden. Jeg føler at jeg hadde ikke nok tid med lillegutten min og nå tror jeg at det blir tomten for hele livet. Det stemmer at de blir forandret veldig fort men du kan og bør ringe sykehuset og/eller begravelsesbyrå. Vi selv venter beskjed om at begravelsen er gjort. :(
Stor klem til deg!!!!
 
Mange klemmer. Du har jo fått gode svar av de her over. Håper dere får se henne.
 
Tusen takk for svar [emoji173]️ samboer mente også at hun ville se litt annerledes ut og at det kanskje ville være bedre å huske henne som hun var. Da er det bare å vente på våren slik at vi får en grav å gå til. Tenkte å ta med barna å sette lys å kanskje en liten engel. Føler virkelig med dere andre som har vært gjennom det samme [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp