På ordinær ultralyd ble det avdekket feil på den lille gutten min, etter en uvirkelig og smertefull uke ble konklusjonen fra Rikshospitalet at han er svært syk, og vi må nå ta det tunge valget med å si hadet til han i slutten av denna uka. Han vil da være 20+5
Etter å ha lest alle de vonde, men fine forumtråden her, føler jeg meg ganske forbedret på hva som kommer til å møte oss på sykehuset, og hva som er lurt å tenke på i forhold til å skape minner med han
Men hva vi skal gjøre etterpå er vi fortsatt usikre på. Så jeg ville høre om noen har noen erfaringer med det, vi heller mot egen grav da vi har en jente fra før av på 7 år som ønsker dette.
Hva har dere valgt? Er det noen som angrer på valget?
Etter å ha lest alle de vonde, men fine forumtråden her, føler jeg meg ganske forbedret på hva som kommer til å møte oss på sykehuset, og hva som er lurt å tenke på i forhold til å skape minner med han
Men hva vi skal gjøre etterpå er vi fortsatt usikre på. Så jeg ville høre om noen har noen erfaringer med det, vi heller mot egen grav da vi har en jente fra før av på 7 år som ønsker dette.
Hva har dere valgt? Er det noen som angrer på valget?
Gikk gjennom det samme for 2.5 år siden. Vi valgte en grav som vi kan gå til. Flere "advarte" mot det, siden det vil kunne føles som en forpliktelse med tiden når vi ikke får gått like ofte. Men synes ikke det i det hele tatt. Veldig fint å ha det stedet hvor vi vet han ligger, selvom vi naturlig nok ikke går dit like ofte som før
Vi hadde også en liten seremoni med besteforeldre og noen nære venner, da vi ville at andre også skulle huske den lille gutten som var så viktig for oss. Tror mye av det her er veldig personlig hva man ønsker. Men vi angret hvert fall ikke på våre valg! God klem til deg