sen UL?

lillenurket

Andre møte med forumet
Fikk innkallelse til UL i posten i går- ikke før 11. juli!! Det er da jammen kjempelenge til! Vil da være i uke 21... Synes det var kjempesent jeg.. Må være mange gravide i Tr. heim som skal på UL gitt....Heldigvis skal vi på privat UL denne uka[:)] Er i 12 uke nå så hvis alt er bra skal vi fortelle alle den gode nyheten (en del av de nærmeste har fått vite det allerede da- vanskelig å holde seg![;)])

Oi! Det er lenge til ja. Det er vanlig med ordinær UL i 16. til 18. svsk.-uke trodde jeg? Kanskje du kan spørre lege/jordmor om de kan ha fått feil termindato?
Vet ikke jeg altså, og dessuten hjelper det at dere sakl på privat UL!

Oi, ja det var dyktig sent....tror jeg.. Her er der normalt me ultralyd mellom uke 17 og 19. Da er alle babyene omtrentlig like store og det skal være lettere å regne ut rett termindato... Ville ringt å hørt med dem om det kunne være feil...

det har sikkert med stor "pågang" å gjøre.
jeg bor i sverige og her hadde de ikke tid til meg før i slutten av juni. da er jeg long gone og har vært hjemme i norge i en mnd allerede. jeg ringte fastlegen min i norge på torsdag, for å bestille første legetime og sånt, men der var ventetida så kort, de kunne ikke sette meg opp før 14 dager før jeg ville ha time de. så hvis jeg forsto alt rett så kommer jeg inn i begynnelsen av juni.

Jeg har fått UL i uke 20 og jeg syntes det var kjempesent. Jeg ringte og de sa at det var litt sent, men ikke at det gjorde noe.
Ring dem, det kan være de har gjordt en feil.
Det er så lenge å vente, og jeg er så spent.[:)]

Back
Topp