Sen time hos jordmor

Tusta

Blir kjent med forumet
Pga ferie og sånn får jeg ikke time hos jordmor før 3.august. Jeg er da 17+5. Er det veldig seint?

Pga ferie og sånn får jeg ikke time hos jordmor før 3.august. Jeg er da 17+5. Er det veldig seint?

Du kan velge å ta første sv.skapskontroll hos legen. Du må jo uansett ta blodprøver og sånt.
Man kan ta kontrollene hos lege eller jordmor og du kan godt ta annen hver eller sånn som det passer deg.

Du kan velge å ta første sv.skapskontroll hos legen. Du må jo uansett ta blodprøver og sånt.
Man kan ta kontrollene hos lege eller jordmor og du kan godt ta annen hver eller sånn som det passer deg.

Legen har heller ikke noe ledig på en stund og jeg vil helst ikke ta kontrollene hos han. Blodprøver er selvfølgelig greit :)
Ringte tilbake til helsestasjonen og de sa at det ikke var noe problem å vente så lenge :)

Jeg har ikke kontaktet jordmor enda. Har bestilt time til blodprøver i uke 12+ (neste uke) hos lege, deretter skal jeg på oul før jeg setter meg opp på time hos jordmor :-) Kommer til å ha all min oppfølging i resten av svangerskapet hos jordmor, hun er jammen så koselig og forståelsesfull <3

Back
Topp