Sen termin

Liquid84

Elsker forumet
Hmmm, jeg kjenner litt på denne følelsen om at jeg har termin 24 august.
Sist gang hadde jeg termin helt i begynnelsen av en måned + at hun kom 2 uker før tiden så jeg slapp å høre så mangen "les fødselshistorien min", "nå er riene i gang" og slikt før jeg var ferdig med det selv.

Jeg ser litt med frykt på dette denne gangen. Jeg kan jo til og med risikere og gå 2 uker over og ende opp med fødsel første helgen i september når nesten alle andre her inne har fødd.emoticon

Jeg har litt hetta når det kommer til dette med fødsel å gjøre og bestemte meg sist for at jeg ALDRI mer skulle gå igjennom noe slikt, men så vil jeg at vetla skal ha søsken så da har jeg bare liksom satt dei tankene til side og så får jeg heller takle dei når det nærmer seg.

Men kanskje jeg må ta meg en måned fri fra forumet i august fordi jeg bare ikke kan lese om alt som skjer her inne.

Teit å kvi seg allerede, men men.

tipper det går helt fint... sist hadde jeg termin 27 august, han kom 24
gjorde ingenting å gå til slutten av mnd.. august var varm og deilig og det var mye soling og bading... lite tid til å henge her inne

hehe husker den følelsen jah. hadde termin 31 oktober sist. heldigvis ble han født på termin :P

Hehe jeg har også termin den 24 :)

Back
Topp