Sen mens, ikke gravid

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Jeg må bare spørre tilfelle andre her har vært igjennom noe lignende.
Jeg var igjennom 3 mislykka IVF forsøk i september.. fikk da mens 3 dager tidligere enn forventet. Etter det har jeg ikke blødd. Jeg er nå 15 dager over tiden og jeg har hele tiden ubehag. Det kjennes ut som mensen skal starte når som helst men kommer aldri blod. Dette har nå vart i 2 uker. Tatt 2 tester og begge negative. Snakket med helse fonna og de trakk egentlig bare på skuldrene. Kunne være pga ivf hormonene. Snakket med GU og de hadde ikke ledig time før i januar.
Noen andre som var igjennom noe lignende? Når fikk dere mens igjen?
Ikke kjemisk eller noe. Bare mislykka forsøk.

Samme skjedde meg, superfrustrerende! Forsøk (full stim+ovitrelle) i august, mensen kom 2 dager før tiden. Så måtte jeg vente 47 dager på ny mens før nytt forsøk kunne starte.
Fikk den i går, feiret regelrett her hjemme:rolleyes::smiley-bounce022

Blir nok fort litt kluss med syklusen, men den kommer jo til slutt. Vanskelig, I know, men det beste er nok å smøre seg med tålamod og få en naturlig mens for best mulig grunnlag for nytt forsøk. Heldigvis lenge til julestengt enda da:)

Samme skjedde meg, superfrustrerende! Forsøk (full stim+ovitrelle) i august, mensen kom 2 dager før tiden. Så måtte jeg vente 47 dager på ny mens før nytt forsøk kunne starte.
Fikk den i går, feiret regelrett her hjemme:rolleyes::smiley-bounce022

Blir nok fort litt kluss med syklusen, men den kommer jo til slutt. Vanskelig, I know, men det beste er nok å smøre seg med tålamod og få en naturlig mens for best mulig grunnlag for nytt forsøk. Heldigvis lenge til julestengt enda da:)

Vi skal ikke ha nytt forsøk før i august (jeg må ned fler kg før siste forsøk)
Er bare så irriterende å vente på :banghead::banghead:

Har erfart at syklusene blir veldig ustabile etter alle hormonene ja. Det er veldig kjedelig når man bare ønsker å komme i gang med nytt forsøk :/

Back
Topp