Sen legetime

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
Har akkurat bestilt legetime, og får min første legetime 6 mai, så lenge til.[&:] Da er jeg 11+4
Men det er vist vanlig å ha første time fra 8 - 12uker, så da går det vell fint. Sånn går det når vi skal på en ukes feire og legen min er en veldi opptatt dame [:'(]

har lege time 9 april eg :) har allerede vært hos jordmor å på en UL å skal på en ny UL i morgen.. [:)]

Hmm... eg meine å ha lest 8-12uke, og hun jeg snakket med på legekontoret sa ca uke 10, så ikke vet jeg [8|]

jeg skal i uke 10 jeg :)

oi...det var seint synes jeg....liksom godt å få det endelig bekrefta liksom....men....om det er det som er vanlig,så er det vel det.....

Off nå blir eg nesten beskymra [&:] er dette for seint? burde eg prøve å få en time tidlige. hvis det skulle være noe galt liksom.....

NEI, det er ikke for sent, det er faktisk veldig vanlig. Hvis du ikke har en historie med SA/MA fra før eller har blitt gravid med prøverør osv. så trenger du ikke å ha time tidligere enn det.

jeg skal også bestille time i ca uke 8-11... [:)]

MEN: om du føler for deg selv at det er for sent - om du er ekstra bekymret osv. så er det jo ingenting i veg for at du sier fra om det, da får du sikkert time tidligere!

jeg har ikke bestilt time enda.. kanskje jeg skulle ringe i morgen å bestille[:)]

Hei.
Jeg skal ikke ha time før i uke 11 heller, har også en opptatt lege=) Skjer det noe spesielt tar jeg kontakt med legen før, men syns ellers at det er et bra tidspunkt.

jeg skal til legen på fredag, jeg har ventet 3uker på timen. men jeg er 8uker på vei på søndag. hvis jeg hadde hatt forrige fastlegen min måttet jeg nok ha ventet to-tre uker til

Jeg var hos legen i går, jeg bestilte bare en time og jeg fikk litt info og tok noe de kalte svangerskapsprøver (blodprøver)... Også skal jeg på første kontroll time ca i uke 10.. Jeg synes også det er lenge til.. er så redd for at det skal gå galt.. følte meg gravid i starten.. nå føler jeg meg liksom ikke så gravid.. men det er vel normalt.. [:-]

Skal til legen den 19. april jeg. [:)] Da er jeg 8+4.

Gleder meg. [:)]

Jeg har aldri hatt noen SA/MA, og traff på 5 pp. er ikke noe bekymret egentli, tror faktisk jeg syns det er greit å ta en time så sent, da er det ikke så lenge å vente til ultralyd kontrollen etterpå[:D]
Godt å leste at det er flere som skal sent til kontroll [:)]

ja de sa på lege kontore mellom 10-12 uker......

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Oi,så seint...
Men,vet flere får seine timer asså [8|]

ORIGINAL: Anki24

ja de sa på lege kontore mellom 10-12 uker......

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Oi,så seint...
Men,vet flere får seine timer asså [8|]

ORIGINAL: _nette86

Hmm... eg meine å ha lest 8-12uke, og hun jeg snakket med på legekontoret sa ca uke 10, så ikke vet jeg [8|]

det sa min og [:)] men jeg fikk 9+3...

jeg ringte igår og bestilte meg time til føste kontroll. Fikk time 8 april, da er jeg 8+1.

ORIGINAL: Soul

NEI, det er ikke for sent, det er faktisk veldig vanlig. Hvis du ikke har en historie med SA/MA fra før eller har blitt gravid med prøverør osv. så trenger du ikke å ha time tidligere enn det.

jeg skal også bestille time i ca uke 8-11... [:)]

MEN: om du føler for deg selv at det er for sent - om du er ekstra bekymret osv. så er det jo ingenting i veg for at du sier fra om det, da får du sikkert time tidligere!

signerer denne, er veldig enig! [:)] 

Back
Topp