Sen implantasjon fryseforsøk

Perleonske_94

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Hei

Hadde innsett av opptint fryst blastocyst 8 februar. Tok blodprøve 20 februar som viste hcg på 300. Ifølge klinikk var jeg da 4+2 på blodprøvedagen.
Var på ultralyd igår 7+2 for å bekrefte klinisk graviditet. Ultralyd ble utført vaginalt. Embryo viste 6+ et eller aent. Vertfall cirka en uke kortere enn forventet ved 7+2. Hjertefrekvensen var også lavere enn forventet.

Lest i etterkant at innvendig ultralyd kan gi lavere hjertefrekvens pågrunn av trykk mot livmor? Har noen erfaring om det kan stemme?

Leste også at fryst embryo kan ta opptil 5 dager før det implanterer seg. Noen som har opplevd det? Kan det være embryoet hos meg er målt kortere siden embryoet kan ha festet seg senere enn forventet?

Leter etter håp og logiske forklaringer å klamre meg til. Ny kontroll om en uke og kjenner det er utrolig lenge å ikke vite om det ender i abort eller ei.
 
Har ingenting å komme med til deg - bare ville sende deg enormt med varme tanker og et håp å holde fast i. Ventetiden er forferdelig, man går bare å bekymrer seg. Personlig har jeg ingen god erfaring med å bli satt tilbake - men jeg har lest om enkelte hvor dette viser seg å ha gått bra.
Hold fast i håpet ditt, jeg vet du også forbereder deg.
Tenker på deg.
 
Har ingenting å komme med til deg - bare ville sende deg enormt med varme tanker og et håp å holde fast i. Ventetiden er forferdelig, man går bare å bekymrer seg. Personlig har jeg ingen god erfaring med å bli satt tilbake - men jeg har lest om enkelte hvor dette viser seg å ha gått bra.
Hold fast i håpet ditt, jeg vet du også forbereder deg.
Tenker på deg.
:Heartred
 
Jeg har googlet dette flere ganger, men fant ikke så mye fornuftig. Det eneste er nok å vente og se, selv om ventetiden føles veldig lang og vanskelig. Håper på det beste og lykke til :Heartred
 
Back
Topp