Sen eggløsning med letrozol/femar?

Baby.3

Forelsket i forumet
Heisann!

Ny her, og i gang med prøving på søsken til mine to små. Med første mann slet vi i 3 år, men med nr 2 gikk det på første forsøk med femar/letrozol.

Hadde en abort i mai, har hatt en mens syklus etter det. Og er nå i gang med første syklus med letrozol. Er på CD 19 men har enda ikke fått Eggløsning. Har hatt en del «stikkinger» I eggstokkene, men ingen positiv test. Jeg har pcos og ikke peiling på når jeg har eggløsning til vanlig, da det er 4 år siden sist vi prøvde På baby. De siste syklusene har vært på 32-35 dager. :)

Noen der ute som går, eller har gått på letrozol som har sen eggløsning? Når kom den?:nailbiting:hilsen hun som begynner å miste håpet.
 
Heisann!

Ny her, og i gang med prøving på søsken til mine to små. Med første mann slet vi i 3 år, men med nr 2 gikk det på første forsøk med femar/letrozol.

Hadde en abort i mai, har hatt en mens syklus etter det. Og er nå i gang med første syklus med letrozol. Er på CD 19 men har enda ikke fått Eggløsning. Har hatt en del «stikkinger» I eggstokkene, men ingen positiv test. Jeg har pcos og ikke peiling på når jeg har eggløsning til vanlig, da det er 4 år siden sist vi prøvde På baby. De siste syklusene har vært på 32-35 dager. :)

Noen der ute som går, eller har gått på letrozol som har sen eggløsning? Når kom den?:nailbiting:hilsen hun som begynner å miste håpet.
Hei!

Jeg prøvde Letrozol i februar og mars, og hadde EL på dag 18 første mnd og 13/14 andre måned. Ble gravid i mars men mistet i uke 7. Akkurat begynt å prøve igjen nå, men har ikke startet med Letrozol igjen. Syklusen min er vanligvis på 33-36 dager, så jeg opplevde vel både at den var «sen» og tidlig? ‍♀️
 
Har gått på letrozol for å få nr 2, fikk eggløsning først på dag 23. Andre ganger alt mellom dag 14 og 20. Men med eggløsning på dag 23 ble resultatet ei jente ❤️
Masse lykke til med prøvingen! Håper det klaffer fort!
 
Hei!

Jeg prøvde Letrozol i februar og mars, og hadde EL på dag 18 første mnd og 13/14 andre måned. Ble gravid i mars men mistet i uke 7. Akkurat begynt å prøve igjen nå, men har ikke startet med Letrozol igjen. Syklusen min er vanligvis på 33-36 dager, så jeg opplevde vel både at den var «sen» og tidlig? ‍♀️

Jeg hadde forventet rundt 14-18 selv, vet ikke helt hvorfor egentlig, men er nok bare noe som er plantet inn i hodet som normalt. Trist å høre at det ikke gikk bra for dere:sorry: håper dere lykkes fort:Heartred
 
Har gått på letrozol for å få nr 2, fikk eggløsning først på dag 23. Andre ganger alt mellom dag 14 og 20. Men med eggløsning på dag 23 ble resultatet ei jente ❤️
Masse lykke til med prøvingen! Håper det klaffer fort!

Godt å høre at sen eggløsning også kan gi gode resultater :Heartred:HeartpinkGratulerer!
 
Hiver meg på her. Dobbel dose og CD 13 på dobbel dose.
Ingen symptomer enda og UL CD10 viste tynn slimhinne og ingen dominante follikkler.

Dette er min pp2 på Letrozol etter enkel dose ikke ga EL.

Når begynte dere som fikk sen eggløsning å merke symptomer?
 
Hadde eggløsning mellom dag 22-45 før letrozol. Første runde enkel dose letrozol fikk jeg eggløsning CD16. Ble en kjemisk. Runde to fikk jeg el
CD22 og resultatet er en jente i magen (uke 33 nå) ❤️

Var litt stresset over at eggløsningen kom så sent andre runde med letrozol, men gynekologen sa heldigvis at eggløsningen ikke ble noe dårligere om den kom sent gitt at man ikke hadde hatt flere LH topper i forkant, og det hadde jeg ikke ☺️ Håper eggløsning er rett rundt hjørnet, kjedelig å vente på den ☺️
 
Har PCOS, litt tidligere i år tok jeg dobbel dose Letrozol og fikk eggløsning på dag 41 eller noe sånt :dead: Gynekologen sa det da ikke var letrozolen som gjorde at jeg fikk eggløsning, at letrozolen ikke fungerte, men at jeg fikk eggløsning av meg selv senere
 
Back
Topp