Sen 1.svangerskapskontroll

Soskenjakten

Elsker forumet
Legen min har ferie, så er jeg på ferie så har ikke fått første legetime før uke 15 :|
Noen som har hatt/skal ha så sent? Hvordan blir det ift oul?
Skal inn i uke 12 og ta blodprøvene, så er det hvertfall gjort!

Kan jo evt be om å få en annen lege, eller få en time bare for å bekrefte at du er gravid og få henvisning til oul.

Kan jo evt be om å få en annen lege, eller få en time bare for å bekrefte at du er gravid og få henvisning til oul.
Fikk ikke det, vet ikke om det ikke var ledig eller nok leger eller hva. Ikke det hyggeligste legekontoret desverre... Skal ha tul uke 11 igjen, så det er ihvertfall betryggende:)

Prøvd å få time til jordmor? Jeg fikk time til jordmor uke 8.

Men første kontrollen er ikke så farlig om den blir litt sen altså. Men greit om du får byttet den for din egen del kanskje?

Pga ferieavvikling skal ikke jeg heller på første kontroll før jeg er i uke 15/16. Legen har allerede lagt papirene ifht blodprøver klare da. Tror jeg får tatt dem på fredag, da er jeg 12+5.

Jeg har hatt to, og skal på tredje, ultralyd allerede, så oul er jeg ikke bekymret for da jeg går hos gynekolog i tillegg.

Pga ferieavvikling skal ikke jeg heller på første kontroll før jeg er i uke 15/16. Legen har allerede lagt papirene ifht blodprøver klare da. Tror jeg får tatt dem på fredag, da er jeg 12+5.

Jeg har hatt to, og skal på tredje, ultralyd allerede, så oul er jeg ikke bekymret for da jeg går hos gynekolog i tillegg.
Så godt å høre! Da har vi likt forløp, skal også ha tul nr.3 når jeg er 11uker, så ikke så usikker på noe generelt! Men tenkte bare det var kjipt å vente på oul fordi det blir sendt sent inn. Men da regner jeg med å få oul til normal tid :)

Så godt å høre! Da har vi likt forløp, skal også ha tul nr.3 når jeg er 11uker, så ikke så usikker på noe generelt! Men tenkte bare det var kjipt å vente på oul fordi det blir sendt sent inn. Men da regner jeg med å få oul til normal tid :)
Så lenge du allerede er i systemet så vil de nok sette opp en oul etter hvert ;) jeg fikk dato for oul nå på tul i dag

Back
Topp