Sen 1. kontroll....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Huff, jeg er så håpløs :p

Var var jo 12 uker i uke 12 (uken før påskeuka) Hadde jo planer om en kontroll hos legen min da, men ettersom jeg var på tidlig UL samme uken utsatte jeg det til etter påske.

Jeg hadde egentlig time på fredagen som var, men grunnet en meget hektisk arbedisdag med meget syke pasienter måtte jeg bare avlyse den. (eller.... ikke møte opp uten å å si i fra, men hadde ikke tid til å stå i telefonkø *kremt* )

I dag måtte jeg bestille en ny time og fikk akkurat sms om at det blir i uke 16, og da er jeg 16+5 :p (mine uker korrelerer med kalenderukene, VELDIG praktisk :) )

Jaja.... jeg har tatt tidlig UL og urinstix på meg selv, samt at doppleren min kommer denne uken ;) Håper bare sykehuset rekker å sette meg opp på OUL i tide.....

hehe, kunne vært meg ;) Men jeg har en mann som maste på 1.kontroll så jeg kom i gang :P Satser på du får oul når du skal da, de gjør nok mye for å få¨deg inn, tenker jeg, er jo litt viktig. Jeg har forresten også samme uke som ukenr, veldig greit :D Og veldig greit for min kjære, mamma og andre som gjerne vil holde følge, men som lett hadde glemt det ut hvis ikke ;)

huff er ikke så greit når man har masse å gjøre hehe OUL får du nok i tide uansett tenker jeg, de gjør vel alltid hva de kan for å få inn folk til OUL i rett tid :-) er jo litt greit å kunne stixe urinen selv og sånn da :-)

har ikke "sett" så mye til deg her på en stund, går det greit med deg?

huff er ikke så greit når man har masse å gjøre hehe OUL får du nok i tide uansett tenker jeg, de gjør vel alltid hva de kan for å få inn folk til OUL i rett tid :) er jo litt greit å kunne stixe urinen selv og sånn da :)

har ikke "sett" så mye til deg her på en stund, går det greit med deg?

Var borte store deler av påsken, men skriver ikke så mye generelt sett ;) Men jeg er her inne å ser nesten hver dag :)

Det går veldig fint med meg! Noen dager er skikkelig BLÆ med lite energi, men har ingen andre plager :)

nei varierer veldig med aktiviteten min her også hehe men det var godt å høre det da :-) håper du holder deg i god form hele veien :-)

Huff, jeg er så håpløs :p

Var var jo 12 uker i uke 12 (uken før påskeuka) Hadde jo planer om en kontroll hos legen min da, men ettersom jeg var på tidlig UL samme uken utsatte jeg det til etter påske.

Jeg hadde egentlig time på fredagen som var, men grunnet en meget hektisk arbedisdag med meget syke pasienter måtte jeg bare avlyse den. (eller.... ikke møte opp uten å å si i fra, men hadde ikke tid til å stå i telefonkø *kremt* )

I dag måtte jeg bestille en ny time og fikk akkurat sms om at det blir i uke 16, og da er jeg 16+5 :p (mine uker korrelerer med kalenderukene, VELDIG praktisk :) )

Jaja.... jeg har tatt tidlig UL og urinstix på meg selv, samt at doppleren min kommer denne uken ;) Håper bare sykehuset rekker å sette meg opp på OUL i tide.....
Hva jobber du med egentlig hvis du kan ta ul på deg selv?

Back
Topp