Semulegryn og litt annet...

jc

Gift med forumet
Jeg har fått dilla på semulegrynsgrøt!!!! Guttungen liker det godt, og vi lager det ofte til kvelds nå for tida. Så blir det alltid litt igjen som jeg heller over i en skål og setter i kjøleskapet. Det er knallgodt når den har blitt kald, med litt jordbærsyltetøy på!!! Så vet dere det ;)

Nå har jeg levert guttungen i barnehagen, fått meg en god dusj og fått på meg noe annet enn joggebukse xsmile8 Så nå skal jeg kjøre meg en tur på HM og shoppe :) Trenger noen singletter og ny bh!!
Tenkte å ta turen innom BarnasHus med det samme. Er jo en del ting jeg ikke har kjøpt ennå...

Håper dere alle får en super dag :)

Oooops,og her sitter jeg fortsatt i pysjen. Haha! Men etter den turen til Sverige i går så trenger jeg en daffe dag som dette. Skal snart begynne å ta ting ut av barnerommet igjen,for samboer ville ha alt ut av rommet når han begynner å skru sammen seng og kommoder osv.Og det er jo greit for meg,for da har jeg litt å pusle med. Brukte tross alt en hel dag på å sette sammen stellebordet på lørdag,så tror ikke jeg skal prøve meg på senga o.l. nå. Haha :p

Back
Topp