Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd å google? Kan ikke si at jeg har sett den noen steder. Kanskje du kan ringe og høre om det er noen forhandlere i Norge?Ingen som vet?
Skal til sverige i morgen, kan se om de har så sender jeg noen til deg om jeg finnerFinnes denne kun i Sverige?
Vis vedlegget 95295
Om noen får tak i sånn er jeg veldig intressert. Datteren min på 10 mnd som nesten fullammes spiste endelig fulle posjoner. Men nå er den ene pakken vi hadde tom...
Å jaaaaa!!!! Det hadde vært flottSkal til sverige i morgen, kan se om de har så sender jeg noen til deg om jeg finner![]()
Var å leitet på Coop obs i går. Mega og extra vet jeg ikke hvor er herKan Coop ha den? Mega eller Extra? Mener jeg har sett den, men kan være jeg som surrer...
de har semper flere steder så kanskje de kan ta inn? Men spørs om denne finnes i Norge i det hele tattHar du prøvd å google? Kan ikke si at jeg har sett den noen steder. Kanskje du kan ringe og høre om det er noen forhandlere i Norge?
Ok da er den nok bare i Sverige. Bor ved Drammen. Ser omFant den ikke på semper.no,
Hvor befinner du deg I landet?
Pappa bor I Sverige så jeg kan nok få tak I å eventuelt sende til deg.
Semper svarte noen på det på Facebook at de kanskje lanserer den etterhvert![]()
Den der finnes kun i Sverige ja.Finnes denne kun i Sverige?
Vis vedlegget 95295
Om noen får tak i sånn er jeg veldig intressert. Datteren min på 10 mnd som nesten fullammes spiste endelig fulle posjoner. Men nå er den ene pakken vi hadde tom...
Takk for svar.Den der finnes kun i Sverige ja.
Vi pleide å kjøpe 20-30 pakker i slengen når vi var i Sverige.
Har vært i kontakt med Semper om å få den på det norske markedet men foreløpig finnes den ikke.
Ja, Sverige er best :-DTakk for svar.
*vurderer å flytte til Sverige bare pga barnematutvalg*![]()
OkOk da er den nok bare i Sverige. Bor ved Drammen. Ser om
BMC finner i morgen, ellers er jeg intr![]()
Si i fra om dere skal dit/han hit el. Lettere det enn å sendeOk
Vi bor I kort kjøre avstand fra Drammen så bare å si ifra.
Haha, ja, det gjorde vi også på et punktTakk for svar.
*vurderer å flytte til Sverige bare pga barnematutvalg*![]()
Jeg har I allefall bedt han sjekke butikken hos dem for den. Så får jeg se om han husker å ta med nå på fredag.Si i fra om dere skal dit/han hit el. Lettere det enn å sende![]()