Semper dråper?

Oktobergutt18

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Har akkurat blitt anbefalt å prøve semper dråper av helsesøster, da mini sliter mer med magen sin nå. Bruker noen av dere disse dråpene på de små og har erfaringer med dette? :)

Har akkurat blitt anbefalt å prøve semper dråper av helsesøster, da mini sliter mer med magen sin nå. Bruker noen av dere disse dråpene på de små og har erfaringer med dette? :)

Jeg bruker det:-)

Jenta mi begynte å slite med magen når hun var ca 1,5 mnd, svelgt mye luft og strevd mye for p få ut luft og avføring.

Vi har prøvd sukkervann (funker dårlig og er mer bare en form for smertestillende der og da vistnokk)
Minifom, merket svært lite effekt, hun var kanskje litt flinkere til å prumpe når hun fikk minifom men vi merket så lite effekt av det og det var så styr å gi det til henne at vi sluttet med det.

semperdråper: noe mirakelkur er det ikke, men det kan hjelpe magen å modnes raskere vistnokk, og det synes vi at vi merker bedring på. Hun har fremdeles magevondt til tider og litt småskriking/ sutring, men det er ikke slik hylskrik det var en stund, og det virker som det starter å bli litt lettere for henne å få ut avføring/luft. Vi gir henne semperdråper fremdeles:-) det er bare 5 dråper om dagen så jeg synes det er mye enklere å holde på semperdråpene fremfor feks minifomen.

Jeg prøvde de men han ble bare mer urolig av de....

Prøvde de en liten periode, men synes ikke de hadde noen effekt :meh: Så gikk magevondten bare over av seg selv egentlig... Eller kanskje fordi jeg bytta til Hipp mme istedet for NAN mme som hun får én flaske av om dagen? Ikke vet jeg.

Nå har vi prøvd dråpene i snart en uke, og jeg syntes de hjelper! Om det er tilfeldig eller ei vet ikke jeg men.. :wacky: Opplever mindre magevondt, prompen kommer lettere ut. Helsesøster og lege mener han kan ha reagert på rotavirus vaksinen, og det kan jo skje! Bank i bordet på at det holder seg sånn :)

Back
Topp