semper dråper

• Trådstarter Trådstarter salig
  • Opprettet Opprettet
S

salig

Guest
Hei

Lillegutt har kolikk og vi prøver ut disse dråpene. Lurer på om noen har grått treg mage av dem. Han har gått på disse dråpene i 1,5 uker nå. Fin avføring de første 3 dagene. Så kom det ikke noe før i dag, og den virker fastere enn det den normalt pleier å være. Jeg fullammer...
Han har vært urolig noen dager og har tydeligvis vært ganske full i tarmene....

Kan også nevne at komikken er borte, nå er han bare urolig.....så dråpene fungerte men er usikker på om disse forårsaket standen av avføringen.....så er det også skjeldent de får stopp når man fullammer...

Jeg fikk beskjed på sykehuset at barn som ble ammet kunne gå en stund uten avføring og de som fikk mme burde ha det hver dag. Men hvor gammel er han?

Han er 7 uker......jo jeg vet det kan gå dager i mellom, men han var så fin etter 3 dager med dråper....så ble han tydeligt plaget av noe og avføringen virket så fast når den endeligt kom i dag..

Har du prøvd kiropraktor? Det var gull for oss:) har ikke hørt om de dråpene, men vi brukte noen andre som het minifom?

Ja vi brukte også minifom. Og litt malt hvis hu ble for hard i magen til å få det ut. Malt brukte vi i samråd med lege, veit det er mange meninger ang malt på små babyer.

Back
Topp