Semesteravgift

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Når skal semesteravgiften for våren 2011 betales?
Jeg finner ikke noen faktura på studentweb[&:] Burde ikke den ha kommet nå?
Jeg skal vel betale semesteravgift selv om jeg er er i permisjon?? jeg må jo få lån/stipend fra lånekassa og da må vel semesteravgiften være betalt??

Jeg betalte ikke studentavgift når jeg gikk i permisjon( tror jeg da)

Jeg tror det er slik at man har rettigheter som student uten å betale semesteravgift når man er i permisjon, men da må man styre med skolen og sånn. Jeg har faktisk bare betalt jeg. Men da har jeg også tatt fag, gjør jo ikke noe om man stryker mens man mottar fødselsstipend. Er nok best å ta kontakt med skolen.

ORIGINAL: Sirene

Jeg tror det er slik at man har rettigheter som student uten å betale semesteravgift når man er i permisjon, men da må man styre med skolen og sånn. Jeg har faktisk bare betalt jeg. Men da har jeg også tatt fag, gjør jo ikke noe om man stryker mens man mottar fødselsstipend. Er nok best å ta kontakt med skolen.

Tenkte jeg bare skulle betale jeg også, men jeg har ikke fått faktura på studentweb, så da blir det jo vanskelig[&o]
Og jeg har ringt omtrent alle på skolen, men ingen kan svare meg.. [&:]

Man betaler ikke semesteravgift når man er i permisjon... Hvis du ikke skal ta opp feks eksamen dette halvåret da! [:)] Men på vår skole er hvertfall fristen 1.feb! :)

Back
Topp