Selvvalgt keisersnitt

Twinpiker

Betatt av forumet
Hvordan er det med selvvalgt keisersnitt her i landet?
Jeg har så angst for blod, sprøyter, leger, sykehus og ikke minst fødsler at jeg klarer rett og slett ikke tanken på det!

Jeg må ha keisersnitt med full søvn for å klare det, noen andre som føler deg likt?
Flere som har fått smånurk til tross fødselsangst?

Halloen......
Jeg trodde at keisersnitt måtte være SÅH mye bedre enn vanlig fødsel, Men de var helt til ei sim Jeg f\jobba sammen med fortalte sin erfaring......
Hun har gjort begge delene......
Nå vil Jeg faktisk ha vanlig fødsel seriøst....

[:D]

ORIGINAL: Dorothy_1

Halloen......
Jeg trodde at keisersnitt måtte være SÅH mye bedre enn vanlig fødsel, Men de var helt til ei sim Jeg f\jobba sammen med fortalte sin erfaring......
Hun har gjort begge delene......
Nå vil Jeg faktisk ha vanlig fødsel seriøst....
[:D]

Det har jeg hørt ganske mye forskjellig om - har og hørt de som tenker akuratt omvent (Etter å ha prøvd begge deler). Det kommer sikkert ann på årsaken til å velge KS etc også.... og ikke minst hvordan både KS og den vanlige fødselen var. (Har bl.a ei som har tatt 2 KS hvor hun har opplevd de to veldig forskjellig...)

Jeg har søkt om KS. Jordmor sendte henvisning til sykehuset, så jeg skal dit på samtale med fødselslegene. Det er etter hva jeg har hørt ganske forskjellig hvor lett det er å få gjennomslag. Men fortell om angsten din, vær helt ærlig og vis at du har bestemt deg for at det er DET du vil ha! Jeg krysser fingrene for oss begge!

Takk, jeg krysser fingrene for oss også!!!![:)]

ORIGINAL: Hønetupp

Jeg må ha keisersnitt med full søvn for å klare det, noen andre som føler deg likt?
Flere som har fått smånurk til tross fødselsangst?

Ja, har det akkurat sånn! Vil veldig gjerne ha keisersnitt, men er så redd for at jeg ikke kan få velge!![:o]
Har operert magen 2 ganger før, og er liksom ikke så redd for å måtte ta keisersnitt i forhold til hvor redd jeg er for å måtte føde!
Har mareritt om natta til tider, gruer meg så masse!!

Ja - skal på Ahus ja!!!

Back
Topp