Selvsentrert i gravidbobla

Marens_lille_ugle

Betatt av forumet
I dag ble jeg litt flau over meg selv.

Jeg kom på at noen i familien skulle til Tyrkia i uke 32, og jeg hadde ikke ønsket god tur, så jeg burde sende en melding eller ringe. Etter en stund (heldigvis før jeg gjorde noe) kom jeg på at det er jo jeg som er i uke 32, ikke kalenderen i den virkelige verden :D Haha, er det mulig å være så selvsentrert. Det er sikkert naturlig, men man blir litt rar av å være i gravidbobla.

Noen som kjenner seg igjen? :)

Glemte å gratulerer lillesøss med dagen :( jeg teller jo bare uker og dager til termin og alt annet blir glemt :p

Holdt på å glemme å ringe farfar på bursdagen hans i går. Tenkte på at det skulle jeg gjøre etter tur med hunden, så gikk tiden.. kom endelig på det og heiv meg over tlf litt over 22...

Dette hørtes veldig kjent ut ja! :p;)

Ikke så selvsentretisk men likevel.. Var på handletur isted. Det er grusomt nå men av og til må jeg bare. Lavt blodsukker, ungene på slep og lang liste. Vet jeg hadde skrevet opp dopapir så hentet en pakke. Men når jeg skulle stryke fra listen fant jeg bare "doppler". "Ja doppler må jeg huske og kjøpe" tenkte jeg da...... Men hallo! Der sto jo dopapir! Men min hjerne las helt feil og fikk dopapir til å bli Doppler:eek::p

Back
Topp