Hva pleier dere å gjøre for å skjemme dere bort litt? Jeg er personlig ikke flink til å skjemme meg selv bort [emoji87] Men bruker å lage fotbad innimellom eller gå til frisøren å få freshet opp litt [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvpleie? Hva er det får jeg lyst til å svare da... Blir lite tid til sånt. Frisør må til. Vanskelig å finne tid, men veldig deilig når man er der! Ellers er det lite selvpleie... Kunne godt tenke meg en ordentlig massasje snart. Det hadde vært digg.
Frisøren et par-tre ganger i året (men da med full pakke, striper, klipp osv). Ellers pleier jeg å legge meg i badekaret med ansiktsmaske innimellom, og lakke negler ikke så mye mer enn det.
Badekar er det beste i verden! Trenger egentlig ikke mer på selvpleiefronten (sånn bortsett fra å treffe venninner av og til osv) hvis jeg har det. Litt vin, ei god bok og en time med ei god ansiktsmaske gjør underverker. Type rett etter at ungen har sovna, hvis ikke blir jeg for trøtt selv.Ikke værst d da [emoji1] Savner å ha badekar !
Badekar er det beste i verden! Trenger egentlig ikke mer på selvpleiefronten (sånn bortsett fra å treffe venninner av og til osv) hvis jeg har det. Litt vin, ei god bok og en time med ei god ansiktsmaske gjør underverker. Type rett etter at ungen har sovna, hvis ikke blir jeg for trøtt selv.
Hjemmespa er undervurdert altså! Noen tenkte lys så er du derHørtes deilig ut [emoji7] Badekar er et must neste gang vi skal flytte, som blir i løpet av de neste årene om ting går som planlagt! Rene spaet d der [emoji1]
Dårlig på selvpleie her altså [emoji28][emoji28] dusjen er selvpleie her i gården [emoji28]
Haha [emoji23][emoji23]
Men vil bli flinkere til å reise til frisøren, samt ha "hjemmespa" på badet med musikk, hudpleieprodukter osv [emoji171]
D fortjener du og [emoji173]️[emoji173]️
Takk søta [emoji171][emoji171][emoji171]
Du og!
Vi får overlate ungene til gutta i sommer, og ta spakveld! [emoji16][emoji16]
Jaaa! Lett med på den [emoji16][emoji119]