Selvpleie :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Denne uken blir i selvpleiens tegn :D

Igår brukte jeg sikkert en halv time i dusjen for å "rydde skog" ;) Fyttegrisen, det er jo et helt arbeidsstykke når man er så nært termin! :P Spørs om jeg rekker/klarer en omgang til før fødsel...

I morgen skal jeg på en herlig omgang på velværesenteret for å få en times fotbehandling + farge vipper og bryn. Fikk gavekort i bursdagsgave, superfornøyd :)

På fredag skal jeg til frisøren for å farge håret. Bruker vanligvis sånn 6-8 ukers farge, men tror ikke det blir mye tid til sånn fremover ;)

Da skal jeg være klar og kanskje se liiiiit mer fresh ut etter fødsel ;)

hørtes herlig ut :-) kos deg masse :-) haha jeg tok en slik runde i dusjen for ca 1 uke siden og fant fort ut at det var nok siste gang før fødsel hvertfall, vondt i magen, ubehag og utslitt etterpå, ikke ser jeg noe heller så blir neppe veldig bra hehe

Wow det hørtes godt ut med en "selvpleieuke" :)

Tok en runde på lørdag der jeg fjernet litt skog både her og der. Fikk klippet tånegler og lakket både fingre og tær ;)

Håper og på en tur til frisøren før fødsel :)

Kos deg med selvpleien

En uke i selvpleiens ånd er sikkert ikke dumt :)
Jeg går selv og funderer på om jeg skal bestille meg time hos frisøren til helgen. Får se hva samboeren sier.

Åå.. så herlig! Rydde skog har jeg gitt opp helt jeg! Ble helt i blinde sist, og syntes det var kjempeskummelt. Barberte leggene her en dag, og det var jo en jobb i seg selv :P

Satt og så på gravidspa her om dagen.. men vi har brukt så ufattelig mye penger i sommer (oppussing og baby), så det blir rett og slett ikke aktuelt nå :-) Frisøren skulle jeg ha besøkt, men bruker vanligvis ei som holder til det hvor jeg jobber.. og det er 30 min kjøring dit - så vet ikke om jeg orker.. hihi :P Lat? Ja!

Å, hørtes fantastisk ut. Skal selv til frisører i løpet uka og kanskje få litt fotpleie. Gleder meg stort, blir sikkert lenge til neste gang.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så deilig! :) Jeg har nesten bestemt meg for å gå til frisøren nå snart, kan trenge det!! Og blir jo lite tid til sånt etter fødsel..

Denne uken blir i selvpleiens tegn :D

Igår brukte jeg sikkert en halv time i dusjen for å "rydde skog" ;) Fyttegrisen, det er jo et helt arbeidsstykke når man er så nært termin! :p Spørs om jeg rekker/klarer en omgang til før fødsel...

I morgen skal jeg på en herlig omgang på velværesenteret for å få en times fotbehandling + farge vipper og bryn. Fikk gavekort i bursdagsgave, superfornøyd :)

På fredag skal jeg til frisøren for å farge håret. Bruker vanligvis sånn 6-8 ukers farge, men tror ikke det blir mye tid til sånn fremover ;)

Da skal jeg være klar og kanskje se liiiiit mer fresh ut etter fødsel ;)

hørtes himmelsk ut :) skulle vi gjort hele gjengen :)

Så deilig! :-) Har selv frisørtime til farge/klipp og farge øyenbryn om 2 uker. Deretter blir det shavings både her og der... Og egentlig kjøpe nye kosebukser som jeg kommer til å vralte i en stund framover!! :-) Deilig å gjøre det man kan for å føle seg litt freshere etter fødsel. Lykke til damer!!! :-) Snart vår tur...

Snart 3-barnsmor til 3 prinsesser! :-D Termin 12. oktober 2013

Back
Topp