selvom...

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
varmen er herlig, så må jeg klage litt nå :P er såå klamt og varmt inne nå på kvelden. Men men overlever vel :)

Jeg synes det er verst om natten.. :confused: Vi må ha vinduet og verandadøren på soverommet oppe og vi blir spist opp av mygg! Må finne en løsning før frøkna kommer. Myggnetting eller noe :) Noen som har det?

♡Termin 15 juli♡

Jeg elsker egentlig varme, men akkurat nå hater jeg den.. er så ubehagelig..

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Jeg synes det er verst om natten.. :confused: Vi må ha vinduet og verandadøren på soverommet oppe og vi blir spist opp av mygg! Må finne en løsning før frøkna kommer. Myggnetting eller noe :) Noen som har det?

♡Termin 15 juli♡

nei men vi har sånn frittstående aircondition på soverommet, det bråker en del så det har stått på noen timer nå før vi skal legge oss :)

send litt varme nordover:D litt lei av regn nå :p

Nydelig liten gutt ventes <3 med termin 27.juli 2013 <3

kan det, men vil ikke ha regn tilbake, det har vi hatt en stund :P hehe :P

Clas Ohlson har myggnetting du fester med borrlåsteip i vinduskarmen :) Funker fjell og er veldig billig! Her har vi vindu på bakkeplan (kjellerrom) så vi har festet dobbelt opp med både myggnetting og sånn metallnetting så ikke det kommer inn mus. MÅ ha frisk luft når jeg sover.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Klarer heldigvis å byte varmen litt selvom jeg hovner opp i hele kroppen føles det som. Den går fort nok over denne varmen :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Enig, sover veldig dårlig nå... Og etter at varmen kom ser føttene mine ut som elefantbein. Vonde er de også:(

Back
Topp