Er det noe som har gått meg hus fobi eller har ikke det ikke vært noen demonstrasjon og kampanje mot selvmordsbomberne? Jeg tenker som så at dette må jo være noe de norske muslimske borgerene(alle egentlig..) ville tatt sterk avstand mot.. de troende jeg har snakket med sier at det er synd å ta sitt eget liv og at det slettest ikke er 72 jomfruer som venter på deg på den andre siden.. hvorfor har ikke de i høyere ledende stillinger av muslimske moskeer osv tatt sterk avstand fra dette? hørt de sier at nei den og den handlingen tar vi avstand fra,men er det bare meg som syns det hadde vært logisk med en kampanje? for å fjerne fordommene om at alle muslimer er terrorister og en tikkende bombe.. en teori men noen av de unge som blir tatt opp i disse miljøene er kanskje en gruope som er lett å lede ,som trenger litt veiledning.. de er kanskje de samme som hadde blitt med i en gjeng,nazist organisasjon ol.. ved å opplyse om at det ikke står i koranen(meg fortalt) at det å drepe seg selv og andre er en rett troende handling og den slettest ikke sender deg direkte til himmelriket..
Denne tråden er IKKE for å provosere noen! Her inne er det mange forskjellige mennesker som kan gi et variert syn på ting. derfor jeg spør her.. håper på saklige innlegg;)
Denne tråden er IKKE for å provosere noen! Her inne er det mange forskjellige mennesker som kan gi et variert syn på ting. derfor jeg spør her.. håper på saklige innlegg;)