Selvdisiplin

Lillespire_i_magen

Blir kjent med forumet
Jeg føler jeg har mistet nesten all selvdisiplin for tiden. På alle ting som jeg burde eller må. Jeg studerer, men i det siste har jeg mistet helt piffen, så sliter med å sette meg ned med boka. Og i matveien tar jeg heller ikke fornuftige valg, og heller ikke når det kommer til trening eller husarbeid. Det gjør noe med selvfølelsen:sorry:

Det gjelder vel å redusere noen krav til seg selv, men jeg som foreløpig ikke har andre plager enn at jeg er litt kvalm og sliten, kan jo ikke slutte fullstendig å fungere i hverdagen:facepalm:

Flere som føler på dette? Kunne vi kanskje motivert hverandre litt? :)

Jeg har det sånn jeg også. Er veldig sliten om dagen, men kunne fint kommet meg ut og gått en tur oftere f.eks.
Og har masse jeg skulle ha gjort. Klarer å ta meg sammen enkelte dager, men ender opp med å gjøre så mye at jeg blir helt utslitt.

Motivasjon er fint :)

Jeg kjenner på akkurat den samme følelsen, er også student og har plutselig mistet all motivasjon:p For meg hjalp det å ta en tur på skolen, og sitte der istedet, da fikk jeg gjort litt:-) Men det er vanskelig når en bare er hjemme:-/ Trening og husarbeid er ganske langt ned på prioriteringslisten her også:p Prøver å ikke tenke for mye på det jeg, og heller tenke at det sikkert blir bedre om et par uker:-)

Godt å høre det er flere som kjenner seg igjen :) Må jo prøve å stresse minst mulig. Men håper virkelig jeg blir litt mer effektiv etterhvert!

Dette plaget meg og fælt i mitt første svangerskap - denne gangen tar jeg det helt rolig. Holder meg i sofaen, gjør det jeg MÅ gjøre hjemme og på jobb, og tenker å stramme meg opp når formen stiger om et par uker. Det kommer seg, vil jeg bare si!