Selvdisiplin

Lillespire_i_magen

Blir kjent med forumet
Jeg føler jeg har mistet nesten all selvdisiplin for tiden. På alle ting som jeg burde eller må. Jeg studerer, men i det siste har jeg mistet helt piffen, så sliter med å sette meg ned med boka. Og i matveien tar jeg heller ikke fornuftige valg, og heller ikke når det kommer til trening eller husarbeid. Det gjør noe med selvfølelsen:sorry:

Det gjelder vel å redusere noen krav til seg selv, men jeg som foreløpig ikke har andre plager enn at jeg er litt kvalm og sliten, kan jo ikke slutte fullstendig å fungere i hverdagen:facepalm:

Flere som føler på dette? Kunne vi kanskje motivert hverandre litt? :)

Jeg har det sånn jeg også. Er veldig sliten om dagen, men kunne fint kommet meg ut og gått en tur oftere f.eks.
Og har masse jeg skulle ha gjort. Klarer å ta meg sammen enkelte dager, men ender opp med å gjøre så mye at jeg blir helt utslitt.

Motivasjon er fint :)

Jeg kjenner på akkurat den samme følelsen, er også student og har plutselig mistet all motivasjon:p For meg hjalp det å ta en tur på skolen, og sitte der istedet, da fikk jeg gjort litt:-) Men det er vanskelig når en bare er hjemme:-/ Trening og husarbeid er ganske langt ned på prioriteringslisten her også:p Prøver å ikke tenke for mye på det jeg, og heller tenke at det sikkert blir bedre om et par uker:-)

Godt å høre det er flere som kjenner seg igjen :) Må jo prøve å stresse minst mulig. Men håper virkelig jeg blir litt mer effektiv etterhvert!

Dette plaget meg og fælt i mitt første svangerskap - denne gangen tar jeg det helt rolig. Holder meg i sofaen, gjør det jeg MÅ gjøre hjemme og på jobb, og tenker å stramme meg opp når formen stiger om et par uker. Det kommer seg, vil jeg bare si!

Jeg skippet sønnen sin fotballtrening i dag for jeg var så trøtt. Det gjorde jeg sist uke også... Og uken før kunne han ikke pga andre ting vi måtte ut på. Så det er 4 uker siden han var på fotball trening sist... Føler meg elendig, men jeg er såååå trøtt og sliten at jeg orket ikke å være 1 time på trening i kveld :/ Gleder meg til sambo kommer hjem fra jobb i morgen og kan hjelpe litt til.

Jeg skippet sønnen sin fotballtrening i dag for jeg var så trøtt. Det gjorde jeg sist uke også... Og uken før kunne han ikke pga andre ting vi måtte ut på. Så det er 4 uker siden han var på fotball trening sist... Føler meg elendig, men jeg er såååå trøtt og sliten at jeg orket ikke å være 1 time på trening i kveld :/ Gleder meg til sambo kommer hjem fra jobb i morgen og kan hjelpe litt til.
Kanskje du kan høre om han kan bli med en venn på fotballtreningen, så slipper du å bli med?

Jeg er utslitt selv for tiden, så føler med deg! Altfor lite blir gjort

Jeg ligger for det meste og alt føles som et ork. Prøver å fokusere på at det blir bedre etterhvert. På formiddagen er jeg så kvalm at jeg ikke orker annet enn å ligge i senga. Og så er jeg trøtt hele døgnet. Sliter litt med maten, ikke noe smaker og føler jeg får i meg for lite næring.

kjenner til deg jeg driver med hjemme studier og har ikke fått gjort flere oppgaver 2 uker siden sist oppgave jeg gjorde ferdig =O skikkelig LAT! også med klesvasken blir liggende lengre en vanlig, alt er et tiltak :P

Back
Topp