selvbruningskrem

mammen t daniel

Gift med forumet
noen som vet om en god selvbruningskrem for sart hud? prøvde dove summerglow i går og nå har jeg utslett! auauau[&:]

Jeg har fått en Mary Kay, liker den kjempegodt! Lukter ikke slik ekkelt heller! [:)]
Er det slik at man ikke kan bruke selvbruningskrem når man ammer?? Har ikke hørt det jeg..[8|] 

de har på apotekene, men husker ikke hva de heter....ta en tur innom og spør[:D]

ORIGINAL: Vivie

Jeg har fått en Mary Kay, liker den kjempegodt! Lukter ikke slik ekkelt heller! [:)]
Er det slik at man ikke kan bruke selvbruningskrem når man ammer?? Har ikke hørt det jeg..[8|] 

ikke jeg heller... får spørre på apoteket, de pleier vel å ha peil på slikt. kjipt å være snømannfarget i dett været i alle fall...

ORIGINAL: februarbaby er født

ORIGINAL: Vivie

hørte det av hs, spurte hs om jeg kunne ta solarium og hun sa at det kunne jeg,
men måtte være litt forsiktig med sånne selvbruningskremer

gøy da... får jo bare gå rundt som et lik jeg da, ikke noe å gjøre med det... føler ikke jeg har tid til å ta sol så ofte som må til akkurat 

Jeg og ei venninne skulle ta sånn "spraybrun" på hudpleiesalong for et par år siden, da amma venninna mi. Dama som spraya oss sa hun godt kunne spraye kroppen, men unngå puppene, da de ikke hadde noen erfaring med evt bivirkninger av dette. [;)] Hun spraya alt utenom puppene, og jenta hennes er hvertfall frisk og rask!

Back
Topp