Selvbruningskrem!

~Sol~

Gift med forumet
Lurer på om jeg skulle skaffet meg litt farge til helda, da jeg skal i bryllup.

Noen som har noen tips?
Noe å anbefale? Noe du absolutt IKKE anbefaler?
- Alle tips mottas med stor takknemmelighet[;)]

vi fikk reklame på apotek 1 idag,der var det en selvbrunings krem..virket helt ok,har ikke prøvd den da [8|]...
har hørt at på S.A.T.S eller på flere forskjellige trenings studioer, selges det noen veldig gode kremer...litt dyre men var verdt pengene sa ei på jobb....

ORIGINAL: Flogå

Rens og skrubb huden godt først.. det gjorde ikke jeg!! så rett og sett for jævlig ut!!![8D]

Smart! -det skal jeg huske på[:)]

Natusan har en fin en. (Gul flaske) Fåes både på butikk og Vita.
Du kan velge mellom lys eller mørk farge.
Er kjempelett å smøre ut, er jo en bodylotion m farge.
Synes den var kjempebra.

Prøvde en som het noe sånt som sublime bronze en gang...tror det var fra L'oreal. Den var til ansiktet da, syns den var veldig fin. Tror det finnes maken til kroppen og. Ellers er jeg veldig fornøyd med Natusan sin, den bodylotion med litt farge i.

ORIGINAL: tingeling1

Prøvde en som het noe sånt som sublime bronze en gang...tror det var fra L'oreal. Den var til ansiktet da, syns den var veldig fin. Tror det finnes maken til kroppen og. Ellers er jeg veldig fornøyd med Natusan sin, den bodylotion med litt farge i.

Ang den fra Nutusan; den trekker inn i huden og farger ikke av på klärne? ...eller?

ORIGINAL: sol77

Lurer på om jeg skulle skaffet meg litt farge til helda, da jeg skal i bryllup.

Noen som har noen tips?
Noe å anbefale? Noe du absolutt IKKE anbefaler?
- Alle tips mottas med stor takknemmelighet[;)]

Jeg har prøvd disse engangsvåtserviettene på apoteket. koster 15kr for en, og den holder til
ansiktet og overkroppen. Det er det minst sølete løsningen synes jeg. Hvis man holder på litt
med disse kremmene, så kan man bli brun inne i hendene. Men disse våtserviettene går så
fort at du ikke blir det (hvis du vasker deg etterpå selvsagt).

Det er rimelig, og du ser resultatet etter 4 timer, ble det for lyst er det bare å føre på en
ny serviett...

Synes de er kjekke jeg i allefall!

NEI NEI NEI.. Ikke apoteket, beklager.
Jeg mener helsekostbutikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp