Selvbruningskrem?

micromamma

Flørter med forumet
Noen med erfaring, eller har hørt/lest noe om bruken av selvbruningskrem i svangerskapet?

Jeg har lest at det er helt ufarlig å bruke selvbruningskrem når man er gravid[:)]

sånn spray brun greie e vel kanskje smartest å ta etter fødselen? vil så gjærne være litt brun[8D]

Hiver meg på her. Har lyst å spraybrune meg (ikke sånn automat sak, men hos noen som kan det) til bryllupet i juni. Ikke så søtt med helt hvit hud. Er det trygt?

Jeg har også hørt at selvbruningskrem  er helt ufarlig under svangerskapet. Men jeg finner ingen klare svar på om spraytan er ok?? Jeg har tatt spraytan før med stor suksess og vil gjerne gjøre dette nå når jeg er gravid - men er det noen som vet om spraytan er ufarlig for fosteret???

hilsen 27 uker

selvbruningskrem er ikke farlig for gravide..
det "virker" jo bare på huden,trekker jo ikke inn eller noe[:)]

Tror ikke det er skadelig å bruke selvbruningskrem når man er gravid. Jeg har kjøpt Loreal sin "Bronze Sublime" og den er jeg kjempefornøyd med! Beste selvbruningskremen jeg har hatt. Den er enkel å smøre jevnt utover, kan brukes både i ansikt og på kroppen.

Et tips for å unngå ujevnheter er å bruke en skrubbekrem på kroppen først og så smøre fuktighetskrem på albuer, knær og andre tørre partier før man smører på selvbruningen.

PS: Husk å vaske hendene godt etterpå, ellers får du stygge merker!

Back
Topp