Selvbruningskrem???

Mamma*til*4

Flørter med forumet
Jeg føler meg så mye bedre når jeg har litt farge på kroppen, men tenkte på pigmentflekker fra sola nå når jeg går gravid.
Tok derfor selvbruningskrem, har vell gjort dette en 3 ganger nå. Leste igår at dette bør du unngå når man er gravid.
Noen som har erfaring??? Blir litt stresset når jeg har gjort ting jeg ikke burde.
:dontknow

Jeg vil ar

Jordmora til søstra mi ga henne streng beskjed om å ikke høre på jordmor siri- rådene... Hun ga visst mange rare råd... Men det betyr ikke at nettopp dette er riktig da :)

Ring forbrukertelefon til de som har laget kremen?
Ja, det er godt mulig. Jeg aner ikke i allefall :p

Det er pga at det er mange hormonforstyrrende stoffer som trenger inn i huden og dermed kan være mindre bra for den lille i magen. Men det går jo ann å skanne produktet med Forbrukerrådet sin "hormon skanner app" for å se hvilke stoffer selvbeuningskremen du bruker inneholder ;) kanskje det finnes noen som ikke inneholder så mange av disse stoffene? :)

Jeg brukte det før jeg fikk beskjed om at jeg pent måtte være bleik til lille hadde kommet ut;p
Men skulle nok sjekket det ut før jeg svelget rådet helt, å nå ser ut som en bleikfis!;p

Back
Topp