Selvbruningskrem...

*Kjærlighet2*

Glad i forumet
Noen som har noen å anbefale??? føler meg så bleik og lite fresh, så tenkte å freshe meg opp litt etter fødselen[:)][:)][:)]

Synes TanCan sin er knallbra! Den koster vel rundt 300 kr, men er veldig god og ganske drøy.. Fåes kjøpt på nettet og noen frisørsalonger tror jeg. Eller hvis du vil ha noe rimeligere noe anbefaler jeg Ambre Solaire sin som man kan kjøpe på HM, Cubus osv.. Den er også kjempegod :) Det er en liten brun sylinderformet spray [:D]

ORIGINAL: Strekkoden!

Jeg anbefaler Loreal sin gele! Den er kjempe god [:D]

Enig!

Jeg har hørt man ikke bør bruke dette i sv.skapet, men er ikke sikkert altså[&:]
Spurte en lege om det, og fikk beskjed om at det var anbefalt å vente til etter sv.skap..
Skulle så gjerne påført litt falsk brunfarge på den bleke vinterhuden selv[;)]

St.Tropes er veldig god. Har prøvd ganske mye forskjellig oppgjennom tidene, og blir gjerne oransje av de andre. Men denne ser naturlig ut på meg. 

hehe, kunne godt tenkt meg litt selvbruning selv etter fødselen.
men av erfaring etter sist fødsel, så svettet jeg MYE tiden etter.. mye hormoner vet du.. så jeg tror jeg skal holde meg unna selvbruningen, ellers kan jeg fort bli seende ut som en zebra [8D]
Satser heller på pent vær og mange trilleturer , blir fort farge på kroppen av slikt [:)]

ORIGINAL: Frk august

Jeg har hørt man ikke bør bruke dette i sv.skapet, men er ikke sikkert altså[&:]
Spurte en lege om det, og fikk beskjed om at det var anbefalt å vente til etter sv.skap..
Skulle så gjerne påført litt falsk brunfarge på den bleke vinterhuden selv[;)]

Ja er etterpå jeg skal bruke det[:)]

Hvor selges den?[8|]

ORIGINAL: *Kjærlighet2*

Hvor selges den?[8|]

På cubus, h & m osv.. Lurer på om de har den på coop butikker også? [:)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Ei venninne anbefalte sterkt "fake bake" som fåes kjøpt på blivakker.no og feelunique.com (som jeg sverger til, med gratis frakt) 

Skal inn og titte[:)]

ORIGINAL: *Kjærlighet2*

Hvor selges den?[8|]

På cubus, h & m osv.. Lurer på om de har den på coop butikker også? [:)]

Takk [:)]

Back
Topp