Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Majaa
Jeg kjøpte den for en uke siden og har smørt meg 2 ganger. Fått fin farge på beina allereder, ser brun ut og ikke oransje [:)]
ORIGINAL: Sandradee*
Jeg kjøpte den for en uke siden og har smørt meg 2 ganger. Fått fin farge på beina allereder, ser brun ut og ikke oransje [:)]
Ååå så bra :D tenkte å ta det hverdag til jeg får den fargen jeg vil :D og 3 ganger i uken etter det:) om det blir fint :D
Men tar du den i ansiktet også?
Ååå så bra :D tenkte å ta det hverdag til jeg får den fargen jeg vil :D og 3 ganger i uken etter det:) om det blir fint :D
Nei, jeg bruker den kun på beina, føler at jeg har nok farge ellers, men beina er bleike som skummamelk, hehe[:D]
Nei, jeg bruker den kun på beina, føler at jeg har nok farge ellers, men beina er bleike som skummamelk, hehe[:D]
Okei:) Tror du man kan ta den i ansiktet? hehe
ORIGINAL: Vibeke83
Jeg bruker den du har kjøpt (vel, bruker og bruker... Brukte den før jeg skulle i et bryllup, dårlig på å bruke det "til vanlig"). Jeg er kjempe fornøyd![:)] (og jeg tok det i ansiktet også...)
ORIGINAL: meg21
Hei!
Skrubb deg først du :-) Så har du på selbruningskrem som du bruker vanlig krem - det kan være lurt å blande den med litt body lotion på albuer, håndledd og ankler for mindre skjoller.
Jeg bruker den kremen der i ansiktet sammen med vanlig dagkrem :-) blir fint!
På kroppen bruker jeg DC collection selvbruning. Knallbra!!
Har prøvd mange altså .. ;-)
ORIGINAL: Miss_Grumpy
anbefaler heller spray enn krem. [;)] Blir mye jevnere med spray.
Har selv kun prøvd garnier sin bornz spray.. eller hva den heter..