selvbruningskrem

furufrua

Forumet er livet
Snupper[8D]

Tenkte å begynne å smøre meg med selvbruningskrem nå, men er sååå lenge siden sist..såå noe spørsmål:P

Dusjer dere først så tar dere å smører det på?

Smører dere,dere med body lotion først eller etterpå?

Noen som har prøvd Loreal sublime bronze ?:)

Har egentlig ikke så mye erfaring med det...
Men tenker kanskje det er lurt å dusje og skrubbe seg først? [8|]
Lykke til med ny brunfarge! [;)]

hehe har aldri turt å bruke selvbrunings krem[8D]
men har prøvd den derre lotionen fra nivea eller no....? den som er fuktighets krem med litt selvbrunings krem i.
men syns selv den blir skjoldete, spess hvis noe av huden er tørr, som ved knærne osv.
så ville kanskje tro det er bra å smøre seg inn litt først[;)]

Hvorfor prøver du ikke en av sprayene? tror det gir et mer naturlig og jenvnere resultat enn selvbruningskrem.

Får bare skiller selv de få gangene jeg har brukt det

Brukte sprayen før å den tar litt tid før den trekker seg inn syntes jeg:)

Men kan hende jeg kjøper den senere:)

Fikk anbefalt den jeg har kjøpt nå i 2 butikker:)

Jeg skrubber meg med skrubbvott i dusjen aller først, og så smører jeg med bodylotion før jeg smører med selvbruner. Jeg er nøye på å få føtter og knær og andre tørre steder godt innsmurt med vanlig krem først, da har ikke jeg blitt skjoldete. Har akkurat prøvd Loreal Sublime Bronzer selv, synes den funker bra.

Husk å vaske hendene rett etter at du har smørt deg da, så slipper du brune hansker[:D]

å så fint å høre at du  likte den Majaa fikk den anbefalt på det sterkeste :D

Tok deet lang tid før du fikk farge?:)

Jeg kjøpte den for en uke siden og har smørt meg 2 ganger. Fått fin farge på beina allereder, ser brun ut og ikke oransje [:)]

ORIGINAL: Majaa

Jeg kjøpte den for en uke siden og har smørt meg 2 ganger. Fått fin farge på beina allereder, ser brun ut og ikke oransje [:)]

Ååå så bra :D tenkte å ta det hverdag til jeg får den fargen jeg vil :D og 3 ganger i uken etter det:) om det blir fint :D
Men tar du den i ansiktet også?

ORIGINAL: Sandradee*

Ååå så bra :D tenkte å ta det hverdag til jeg får den fargen jeg vil :D og 3 ganger i uken etter det:) om det blir fint :D

Nei, jeg bruker den kun på beina, føler at jeg har nok farge ellers, men beina er bleike som skummamelk, hehe[:D]

Nei, jeg bruker den kun på beina, føler at jeg har nok farge ellers, men beina er bleike som skummamelk, hehe[:D]

Okei:)  Tror du man kan ta den i ansiktet? hehe

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

jeg pleier å dusje først[:)]

tenkte å dusje så smøre meg med body lotion så selvbruning :) Men ville høre hvordan andre gjorde :P hehe..

Jeg bruker den du har kjøpt (vel, bruker og bruker... Brukte den før jeg skulle i et bryllup, dårlig på å bruke det "til vanlig"). Jeg er kjempe fornøyd![:)] (og jeg tok det i ansiktet også...)

Okei:)  Tror du man kan ta den i ansiktet? hehe

Tjaa, kanskje.. Mulig den er litt feit til det kanskje? Det blir jo som å smøre vanlig bodylotion i ansiktet det. Ville nok kanskje finni en selvbruner som er beregna til ansikt.

ORIGINAL: Vibeke83

Jeg bruker den du har kjøpt (vel, bruker og bruker... Brukte den før jeg skulle i et bryllup, dårlig på å bruke det "til vanlig"). Jeg er kjempe fornøyd![:)] (og jeg tok det i ansiktet også...)

Ååå så godt å høre.. er så betryggende å høre at folk sitter igjen med positivt inntrykk :D nå gleder jeg meg.. Da tar jeg den i ansiktet også...hehe..ble den bar i ansiktet også?:)

Hei!

Skrubb deg først du :-) Så har du på selbruningskrem som du bruker vanlig krem - det kan være lurt å blande den med litt body lotion på albuer, håndledd og ankler for mindre skjoller.

Jeg bruker den kremen der i ansiktet sammen med vanlig dagkrem :-) blir fint!
På kroppen bruker jeg DC collection selvbruning. Knallbra!!

Har prøvd mange altså .. ;-)

ORIGINAL: meg21

Hei!

Skrubb deg først du :-) Så har du på selbruningskrem som du bruker vanlig krem - det kan være lurt å blande den med litt body lotion på albuer, håndledd og ankler for mindre skjoller.

Jeg bruker den kremen der i ansiktet sammen med vanlig dagkrem :-) blir fint!
På kroppen bruker jeg DC collection selvbruning. Knallbra!!

Har prøvd mange altså .. ;-)

Okei [:D]
Så da blander jeg i litt bodylotion istede for å smøre meg med bodylotion først?:)

Må jeg skrubbe meg hver dag før jeg tar den på kroppen da?:S
Kan jeg ta den i ansiktet hver morgen selv da:D

ORIGINAL: Miss_Grumpy

anbefaler heller spray enn krem. [;)] Blir mye jevnere med spray.
Har selv kun prøvd garnier sin bornz spray.. eller hva den heter..

Brukte sprayen før men er enklere med krem uten å få hjelp syyntes jeg:) Nå bruker jeg en gele..murte meg inn for litt iden lukter såå godt å[:D]

Du må ikke bruke skrubb hver dag! Holder mer enn nok med 1 gang i uka. Ellers kan fargen skrubbes av...  Ett lite tips under smøring er å bruke latexhansker. Da slipper du stresset med å vaske hendene hele tiden, i frykt for å få farge på innsiden av hendene.

Back
Topp