Selvbruningskrem/ansiktsmaske

FirstTime

Elsker forumet
Heluen!
Da kommer jeg med mine skjønnhetsprodukt spørsmål igjen..hihi...må jo føle seg litt vel denne tiden og da!!Jeg ser rimelig død ut i trynet så;
Har funnet ut jeg skal holde meg litt unna sola nå siste tiden før jeg føder.Ble nemlig sjuk av helgens hurtigtanning. Har lyst kjøpe meg ny selvbruningskrem for fjeset. Bruker den fra Lancome nå (gel utgaven) men er ikke helt fornøyd. Noen som vet om en good en?? og så har jeg tenkt kjøpe meg ny ansiktsmaske. Tenker på en for å få mer "energi og glød" i huden....shit lei kjøpe de engangs pakkenen som sikkert bare er søppel... (kjøper de små pakkene på Vita)Noen som vet om noen bra?
Jeg vil se sommerfreeeesh ut NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! hihi! OG DA MÅ ME JUKSA LITT!

Klems

Da MÅ du kjøpe den fra Dior, den med litt shimmer. Har brukt den i et par år nå, den er sååå fin!! Tror den koster 200 eller 300 kr, kjempe drøy.

Jeg har fått en herlig pigmentflekk i panna jeg da[:@]

ORIGINAL: Monicus

Da MÅ du kjøpe den fra Dior, den med litt shimmer. Har brukt den i et par år nå, den er sååå fin!! Tror den koster 200 eller 300 kr, kjempe drøy.

Jeg har fått en herlig pigmentflekk i panna jeg da[:@]

Mener du selvbruningskrem? kunne du finni hele navnet..for da bestiller jeg den fra utlandet tror jeg...fort som pokker!hehe

Hilsen pigmentbarten

Er selv tom for den, men kan sjekke på nettet. Husker hvordan den ser ut.. JA, det var selvbruningskremen.
Tror den heter Dior Bronze selvftanning

Fant den ikke på strawberrynet.com. Jeg kjøpte den på glassmagasinet i allefall..

Det fra loreal er faktisk helt grei. Den gel typen. Men den går fort vekk da, kan nesten skrape på huden så går den vekk.men den fikk best i test ifjor i forhold til pris og resultat+at den lukter godt.

Monicus: da har jeg vært på storo senteret i oslo og handlet dior kremen!Flaks hadde jeg og...var på tilbud til 220 kr, da fikk du med toalettmappe og en deeilig alkoholfri parfyme (liten) og en krem for kropp og hår..hmm.....lukter digg ass. Tok den uten shimmer for hun mente det måtte jo være kjekt velge når jeg vil ha shimmer..har jo en boks med shimmer jeg kan legge utenpå hvis jeg vil ;)

Så nå sitter jeg her nysmurt og venter spent! hihi! Spurte om en del tips om rouge og..for er litt usikker der...og fyttirakkarn hun viste frem mye kult som har kommet.."frosty" looks og duse, fruktaktige lipglosser....men klare lar være...DYRT FOR POKKER!

Har sagt til meg selv jeg nå att pengene jeg får på skatten, par tusen, skal gå til bare freshe opp ting etter fødsel. Er redd frisørregningen blir dyr..for nå gidder jeg ikke farge håret mørkt lenger (gjort det i maange år)..så skal begynne stripe lyse striper og få min egen farge sakte men sikkert. Bleiker det ifalllfall ikke en gang til...var gulerot ifjor

Oj..ble mye skravl her...jau jau..
Nå skla jeg hvile ryggen og gå tur nedi Mærradalen..langst bekken...som går her langs Ullern

Klems

Jeg er kjempefornøyd med Loreal sin "Bronze Sublime"! Utrolig enkel å smøre utover og det blir fint og jevnt uten problemer. Fargen varer i flere dager.

Nå hva syns du om dior sin selvbruningskrem?

Halloi!

Joa jeg er griselekker brun..hihihi! neida,,ikke griselekker men har da blitt ganske så brun. Smurte tre dager så nå har jeg pause så jeg ikke blir flekkete. Verdt penga!

Hilsen nøttebrun

ORIGINAL: FirstTime

Halloi!

Joa jeg er griselekker brun..hihihi! neida,,ikke griselekker men har da blitt ganske så brun. Smurte tre dager så nå har jeg pause så jeg ikke blir flekkete. Verdt penga!

Hilsen nøttebrun

da kjøper jeg den også!![:)]godt med noen andre som prøvekanin!!

førstegangsgravid: hihi..luringen ;) ...skjønner deg godt. nesten litt skummelt med sånne kremer da. husker jo noen av merkene jeg prøvde som fjortis..ble jeg oransje, gul, flekkete og ikke akkurat fin.

Ett godt tips som jeg har fått av hudpleier: Før du påfører selvbruningskrem bruk en mild peelingkrem for å fjerne døde hudceller først. Deretter påfør ett tynt lag med vanlig krem, la denne tørke, SÅ påfører du selvbruningen. Da skal det vist mye til for att det blir ujevnt !

HAVE A NICE TAN!

PS! tror det var Estetique jeg kjøpte den på..de har salg på den nå..får du med liten veske og noe annet stæsj..;)

Back
Topp