Selvbruning...

Camara

Elsker forumet
Hjelp... 
I et siste desperat forsøk på å få litt farge på kroppen før vi reiser til syden, kjøpte jeg selvbruningskrem igår. Ikke vant med å bruke det, så jeg har jo klart å få et fint skille på begge underarmene... What to do?? Hjelper det å ta på et lag til, at det jevner seg litt ut da, eller vil det bare gjøre vondt verre??
Håper noen kan svare...

viktig å bruke skrubb før du smører deg. Det lure svaret vet jeg ikke , får det ikke til selv...

hehehe gjorde det samme hinn dagen....måtte bare hive meg i dusjen med en skrubbørste....hvis du prøver å legge til ett lag til tror jeg du vil gjøre det værre da ja

ORIGINAL: Ice Queen

viktig å bruke skrubb før du smører deg. Det lure svaret vet jeg ikke , får det ikke til selv...

Ja, gjorde det...

Smør et tynt tynt lag der du er 'hvit'[:)]

Får så og si aldri skiller(står å lufttørker i 1 time[8D]) lenger, men pleide å gjøre dette i begynnelsen og da hjalp det hvertfall[:)]

ORIGINAL: AdelinaBambina*

Får så og si aldri skiller(står å lufttørker i 1 time[8D]) lenger, men pleide å gjøre dette i begynnelsen og da hjalp det hvertfall[:)]

Ok, kanskje jeg skal prøve det... Lufttørka nok ikke lenge nok..

Jeg har prøvd en av de kremene som er bruning oppi en vanlig fuktighetskrem... da får man mindre farge, så må smøre flere ganger, men er mindre sjanse for skiller da...
Jeg bruker ALLTID å få stygge striper uansett hva jeg bruker, så får det sikkert denne gangen og, men vi får se...
Jeg ville nok forsøkt å skure litt på skillekanten hvertfall... tone den ut.... men hos meg går det aldri av uansett hva jeg gjør...

Forresten, bare et lite tips;
ta bodylotion på de tørre plassene(albuer, knær, og noen har en tørr flekk på føttene)[:)]

Der pleier selvbruningen å sette seg skikkelig om man ikke har bodylotion. Du merker gjerne at uten selvbruning har alltid knær albuer osv en litt mørkere(slik at det ser litt skittent ut[8D]) farge!?[:)]

ORIGINAL: Nullenusken

Jeg har prøvd en av de kremene som er bruning oppi en vanlig fuktighetskrem... da får man mindre farge, så må smøre flere ganger, men er mindre sjanse for skiller da...
Jeg bruker ALLTID å få stygge striper uansett hva jeg bruker, så får det sikkert denne gangen og, men vi får se...
Jeg ville nok forsøkt å skure litt på skillekanten hvertfall... tone den ut.... men hos meg går det aldri av uansett hva jeg gjør...

Har dusja og prøvd å skrubbe, men hjelper ikke... Når jeg kjøpte den fikk jeg beskjed om at en ikke ble kjempebrun med en gang, men at en måtte bruke den flere ganger... Men den gang ei![:'(]

ORIGINAL: Camara

Ok, kanskje jeg skal prøve det... Lufttørka nok ikke lenge nok..

Og det er gjerne det lureste å ta på en joggebukse uten ribbekant, dvs en LØS med livet og føtter. Og en løs tsjorte. Ikke sokker, BH eller truse da det ofte er stramt[:)]

Irriterer meg noe sykt at kjøpe-selvbruningen tar sååå lang tid å tørke i forhold til det den gjør om man gjør det proft[8|]

Kan jeg spør hvilken selvbruning du har? Eller har du bodylotion med litt farge i?
Er mange dårlige på markedet, virkelig.

Kan jeg spør hvilken selvbruning du har? Eller har du bodylotion med litt farge i?
Er mange dårlige på markedet, virkelig.

Er en fra apoteket, husker ikke merket..
Prøvde en gang for mange år siden også, med samme resultat, og sa derfor at jeg ville unngå det denne gangen.. Hun forklarte i det lange og brede om hvor god denne var, så da bet jo jeg på da..[:@]

ORIGINAL: Labambie

Har du prøvd den Trine Dehli Cleve kremen? Jeg kjøpte den her om dagen, og den er garantert skjoldefri! Og man skal ikke skrubbe eller smøre først. Jeg har fått en jevn og gyllen farge, FAKTISK!

Og det merket fører også en spesiell selvbruningsfjerner! [:)]

Det skulle jo jeg hatt da! Men reiser imorgen, så får nok ikke tak i den da...Får prøve det merket neste gang da, visst jeg tør ta sjansen på det igjen da![8D]

Back
Topp