Selvbruning

Mamabear_

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️Mailykke 2022❤️
Hei!

Noen som har tips om gode selvbruningskremer/spray som ikke smitter av og er klissete??

Garnier sin vant i test, er rimelig og veldig god.

Self tan fra d.c collection!!! Den er helt rå..!! aldri hatt så fin farge før jeg.. Ikke engang fra sola[:D][:D][:D]

ORIGINAL: mammamiia

Self tan fra d.c collection!!! Den er helt rå..!! aldri hatt så fin farge før jeg.. Ikke engang fra sola[:D][:D][:D]

Hvor selges de?

Loreal sin(den uten glitter/shimmer). Veldig god, får fin og jevn farge, tilogmed på hendene.[:)]
Må huske å smøre på litt bodylotion på knærne og albuene, og om du er litt tørr andre plasser, da det ofte ser skittent ut hvis selvbruningen setter seg der. Du har vel gjerne sett selv at man er ofte mørkere på de plassene enn resten?[:)]

Er de merkene som er nevnt her ok å bruke når man er gravid? har hørt litt motstridende meninger om det er ok eller ikke med selvbruning da.

ORIGINAL: Jettemor82

ORIGINAL: mammamiia

Hvor selges de?

Kjøpte min på city parfymeri. den er super altså! koster rundt 250 tror jeg, men er såå verdt det:)

Back
Topp