Selvbruning

LilttleMama

Flørter med forumet
12+0

Noen som vet eller bruker selvbruning selv om du er gravid? Føler meg så bleik og trasig at jeg føler at jeg må ha litt farge [emoji23]

Har takk 2 × 15 min solarie. Lest at det ikke er farlig så lenge man ikke lå for lenge og ble for varm.

Ja kjøpte den beste for følte meg såååå blek[emoji23][emoji85] jet set sun er veldig bra og lukter ikke mye. Og jeg så plutselig ikke så syk ut lengre[emoji23][emoji1305]

Jeg har brukt selvbruning i alle mine graviditeter (bortsett fra nå, pga orker ikke da jeg ikke engang orker stelle meg haha).. men tror ikke det er noe å tenke på nei, det er jo bare en reaksjon i hudoverflaten og ikke noe som påvirker fosteret sånn jeg forstår det. Kommer til å bruke det igjen når formen er bedre. Ja det gjør mye med litt glød i huden ;-)

Tror ikke det er farlig, men takler ingen lukter for tida, så jeg venter litt ;)

Er den vanskelig å fordele jevnt? Spray høres skummelt ut [emoji52]

Super enkelt og blir ikke skiller. Du kan til og med sprøyte den over sminke. Søk den opp på Google eller insta[emoji4][emoji1305] Den beste jeg har brukt uten å gå til salong.

Jeg får ikke til sånn spray, heller ikke de med mørk brun farge:confused:... føler det kommer på sengetøy og alt. Jeg bruker ufarget gele på kroppen, syns det gir god farge uten å bruke for lang tid på å tørke og syns gele trekker best inn uten å bli flekkete når den forsvinner. Til ansikt må jeg ha noe mer pleiende. Syns Vita Liberata til ansikt uten farge er kjempegod, gir ikke kjempemye farge men gylden og veldig jevn.

Jeg får ikke til sånn spray, heller ikke de med mørk brun farge:confused:... føler det kommer på sengetøy og alt. Jeg bruker ufarget gele på kroppen, syns det gir god farge uten å bruke for lang tid på å tørke og syns gele trekker best inn uten å bli flekkete når den forsvinner. Til ansikt må jeg ha noe mer pleiende. Syns Vita Liberata til ansikt uten farge er kjempegod, gir ikke kjempemye farge men gylden og veldig jevn.

Med det merket jeg skrev over her så får du til fin og jevn farge. Det garanterer jeg. Har prøvd mange andre sprayer og da ser badet het forferdelig ut og man får flekker etc. Men dette av alt jeg har prøvd er best på påføring, hvordan fargen blir og lukt. Anbefale virkelig å prøve den hvis du går tom for den du har[emoji4][emoji6]

Back
Topp