Selvbruning

Sienna3

Gift med forumet
Noen gode tips til selvbruningsprodukt? Til kroppen :) Har lest om både sunspa, jet det sun og vita liberata.. Men det er jo på diverse blogger.. Så lurte på om noen har noen erfaringer å dele? :)

Vita liberata gir naturlig og fin brunfarge :)

Var biotherm :-D
Liker den veldig godt :-)
94bd1547e477f4a50af20d4a37c2885b

St.tropez! Ingen over, ingen under. Husk å kjøp med selvbruningsvott for lettest påføring. Skrubb huden godt å påfør fuktighetskrem før du påfører selvbruningen:) St.tropez har vunnet alle tester og lukter absolutt minst. Den kommer også i en veldig mørk farge når du påfører så du ser at det blir jevnt (dusj dagen etter og fargen blir fantastisk!!!)

St.tropez! Ingen over, ingen under. Husk å kjøp med selvbruningsvott for lettest påføring. Skrubb huden godt å påfør fuktighetskrem før du påfører selvbruningen:) St.tropez har vunnet alle tester og lukter absolutt minst. Den kommer også i en veldig mørk farge når du påfører så du ser at det blir jevnt (dusj dagen etter og fargen blir fantastisk!!!)
Hvor ofte påfører du? :)

Hvor kjøpes denne? Pris?

Hvor ofte påfører du? :)
Hvor kjøpes denne? Pris?
Jeg påfører ca hver 3 dag, men det er fordi jeg liker å være Brun. Det blir mer og mer farge for hver gang. Du kan fint ta det en gang i uken også, men da vil det gradevis bli mindre og mindre farge. (Tror alle selvbruningskremer må påføres omtrent like ofte, min erfaring er at denne sitter best) er foresten st.tropez de bruker i de profesjonelle salongene. Den ligger på rundt 400kr tror jeg. Selges på vita og kicks osv. Anbefaler moussen da den er drøyest, varer lengst og lettest å snøre jevnt. :)

Takk for svar! :) Bruker St. Tropez for ansikt og den er jeg kjempefornøyd med :) Så kansje prøve moussen på kroppen da :)

Jeg liker spray best - eneste som ikke har gitt meg skjolder

Back
Topp