Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ofte påfører du?St.tropez! Ingen over, ingen under. Husk å kjøp med selvbruningsvott for lettest påføring. Skrubb huden godt å påfør fuktighetskrem før du påfører selvbruningen St.tropez har vunnet alle tester og lukter absolutt minst. Den kommer også i en veldig mørk farge når du påfører så du ser at det blir jevnt (dusj dagen etter og fargen blir fantastisk!!!)
St.tropez! Ingen over, ingen under. Husk å kjøp med selvbruningsvott for lettest påføring. Skrubb huden godt å påfør fuktighetskrem før du påfører selvbruningen St.tropez har vunnet alle tester og lukter absolutt minst. Den kommer også i en veldig mørk farge når du påfører så du ser at det blir jevnt (dusj dagen etter og fargen blir fantastisk!!!)
Hvor ofte påfører du?
Jeg påfører ca hver 3 dag, men det er fordi jeg liker å være Brun. Det blir mer og mer farge for hver gang. Du kan fint ta det en gang i uken også, men da vil det gradevis bli mindre og mindre farge. (Tror alle selvbruningskremer må påføres omtrent like ofte, min erfaring er at denne sitter best) er foresten st.tropez de bruker i de profesjonelle salongene. Den ligger på rundt 400kr tror jeg. Selges på vita og kicks osv. Anbefaler moussen da den er drøyest, varer lengst og lettest å snøre jevnt.Hvor kjøpes denne? Pris?
Ser de selger på blush og bli vakker, er jo tilbud der av og tilTakk for svar ang St.Tropez.
Med tanke på at den er relativt dyr, så synes jeg aboslutt St Moritz funker bra
Vita liberata gir naturlig og fin brunfarge