Selvbruning på gang..

tigerbebis

Gift med forumet
Hvorfor må selvbruningskrem lukte så VONDT!?! Æsj, altså! Begynte å smøre meg i går kveld, og det lukta fort svidd kjøtt [:'(] dusja meg i dag tidlig, dro til ålesund på litt shopping, og kjente eimen av selvbruning rundt meg hele dagen..æsj. Nå har jeg akkurat dusja igjen og tatt en ny runde (brun skal jeg jo bli, uansett hva!![8D]), og jeg sitter her og stinker. Mmmm nyce! [&:][:'(][8D]

Hehe,man må lide for skjønnheten[8D][:D][:)]. Jeg for min del har vært
for dårlig i det siste med meg selv men tar meg selv i nakken nå[>:].
Skal få babert meg både her og der og holde det ved like nå framover
for en vet jo aldri når en havner på føden[X(][8D]og vil jo se litt grei ut[:D].
Får spader jeg hvis noe skjer og jeg ikke har babert bena osv.
Fødsel nummer 1 ble jeg jo tatt bokstavelig talt på senga av[:-]
vannet gikk i uke 36 og det første jeg sa etter at manne hadde rint føden var,jeg må i dusjen og barbere bena[X(]. Hehe skal ikke skje igjen[;)]

lukte vondt??? Hmm aldri opplevd!!!

Må vel snart få i gang brunfargen over HELE kroppen snart her å, er jo ikke lenge igjen til høygravid bildene skal tas!![:)]

hehe... det er uskreven lov det... alt som er enkelt eller gjør at noe kan gjøres enklere skal "betales" for på en eller annen måte [8D]

ORIGINAL: Hønepønemamma

Hehe,man må lide for skjønnheten[8D][:D][:)]. Jeg for min del har vært
for dårlig i det siste med meg selv men tar meg selv i nakken nå[>:].
Skal få babert meg både her og der og holde det ved like nå framover
for en vet jo aldri når en havner på føden[X(][8D]og vil jo se litt grei ut[:D].
Får spader jeg hvis noe skjer og jeg ikke har babert bena osv.
Fødsel nummer 1 ble jeg jo tatt bokstavelig talt på senga av[:-]
vannet gikk i uke 36 og det første jeg sa etter at manne hadde rint føden var,jeg må i dusjen og barbere bena[X(]. Hehe skal ikke skje igjen[;)]

haha det der er et scenario jeg har sett for meg flere ganger!! husker en gang jeg var hos gynokologen og leggene mine var ushava..det var bare SÅ udelikat! skikkelig skarpt lys, og svarte skjeggstubber på leggene.. nei, det skal ikke skje, altså! fysj! [:D] blir nok litt selvpleie fremover, ja! selv om det tar litt extra tid med denne kula på magen.. [8D]

Hvilken krem er best og lettest?
Jeg har aldri prøvd det før og er livredd for og se helt grusom
ut[X(][>:].

ORIGINAL: Tanketrollet

hehe... det er uskreven lov det... alt som er enkelt eller gjør at noe kan gjøres enklere skal "betales" for på en eller annen måte [8D]

ja, tydeligvis! hehe.. i tillegg så er jeg egentlig ræva på å få det til å bli helt jemnt, så er litt flekkete også, hoho! så fin jeg blir [:D]

Hvilken krem er best og lettest?
Jeg har aldri prøvd det før og er livredd for og se helt grusom
ut[X(][>:].

jeg har kjøpt cosmica sin, fra apoteket, og jeg liker den egentlig ganske så godt! [:)] veldig lett og smøre utover, så lenge du allerede har smurt deg med en annen fuktighetskrem først.

har prøvd en sånn spray fra loreal en gang, haha som jeg så ut!!!! styggeste jeg noen gang har sett, tror jeg [8D]

ORIGINAL: Brit86

lukte vondt??? Hmm aldri opplevd!!!

Må vel snart få i gang brunfargen over HELE kroppen snart her å, er jo ikke lenge igjen til høygravid bildene skal tas!![:)]

tror jeg hadde måtta photoshoppa bort litt flekker her og der om jeg skulle ha tatt bilder av hele meg nå, hehe [8D]

Hmm må gjerne teste selv for skal ta bilder snart av meg selv og
magen[:D]greit og ikke gå igjen med bakgrunnen[;)].
Kan man og ta selvbruning på studio når en er gravid?

Hmm må gjerne teste selv for skal ta bilder snart av meg selv og
magen[:D]greit og ikke gå igjen med bakgrunnen[;)].
Kan man og ta selvbruning på studio når en er gravid?

greit å ha en aldri så liten farge, ja! drittvær i sommer, så litt juks må til [:)]
hm, selvbruning i studio har jeg ikke så mye erfaring med, men skulle tro at det ikke er noe problem å gjøre det når en er gravid?

Gjerne jeg skal høre om det er greit og la noen andre ta seg
av det og skulle gjøre meg skjønn nå i disse store magetider[8D]
ikke lett og se for seg hvordan jeg skal kunne gjøre en god jobb
der[8D]

snakker vi dritvær ja[>:]hellemin for en sommer men ok er ikke
å veldig avhengig av varme og sol nå for syns det var slit jeg[&o].
Men kunne vært greit med opphold i det minste,men får vel
heller sette meg ut og se om regnet kan virke inn på lengden min
istedenfor bredden[X(][8D]

Back
Topp