Selvangivelsen

Ruby Gloom

Elsker forumet
Har alle sammen fått den nå?
Hva med dere i Bergen? Vi har enda ikke fått den [8|]

Ei spent ei på Hamar har ikke fått den[&:][&:][&:]

Jeg er fra Bergen har ikke fått den, ikke finner jeg kodene så jeg kan gå på alltinn å sjekke heller[:@] Så må nok smøre meg med tålmodighet[:-][:'(]

Mannen min er selvstendig næringsdrivende så vi får ikke de pengene før i oktober[8D] Vet heller ikke hvor mye jeg får/må betale, det stod det ikke på altinn. Men det kommer vel òg etterhvert [;)]

vi har fått, og både jeg og sambo fikk baksmell[:@] skjønner ikke hvordan det er mulig.. eller jeg skjønner at jeg fikk baksmell for jeg betalte kanskje litt lite skatt, men sabo betaler jo masse skatt.. [:@][:@][:'(] 

ORIGINAL: SistemannIMagen

vi har fått, og både jeg og sambo fikk baksmell[:@] skjønner ikke hvordan det er mulig.. eller jeg skjønner at jeg fikk baksmell for jeg betalte kanskje litt lite skatt, men sabo betaler jo masse skatt.. [:@][:@][:'(] 

BLÆH, baksmell er nå dritt!!![:'(][:'(] Håper det ikke var på for mye da!!
Har heller ikke kontroll på disse kodene, så jeg får vel bare vente mer i "spenning"...

vi i oslo har fått den

Jeg har ikke fått den...(Tr.heim) Å har selfølgelig tullet bort kodene.. Så jeg får smøre meg med litt tålmodighet.

jeg fikk heldigvis igjen på skatten, ikke så mye, men bare glad jeg ikke fikk baksmell!! sambo fikk igjen 30.000, så der var babyutryret redda [;)]

ORIGINAL: hero

vi i oslo har fått den

Ikke jeg ennå.. Venter fortsatt spent!

Fikk den allerede på mandag i Moss. Masse penger tilbake, det er hærlig! [:)]

jeg fikk igjen [:)][:)] 

jeg fikk selvangivelsen min for to dager siden. og jeg og samboeren fikk igjen penger. jippi. går vel til litt barneutstyr skal man se. jeg viste at jeg ville få igjen for jeg hadde betalt sykt mye i skatt i fjor. 

Åh, da håper jeg den kommer i dag, for jeg har også rotet vekk alle typer koder.
Mente de pleide å stå på skattekortet, men det gjorde de visst ikke [:D]

Gratulerer til alle som har fått penger tilbake da! Jeg tror ikke jeg får noe, men håper jo at mannen får [8D]

HAr fått den på altinn.no - om du logger deg inn der kan du se den.

Jeg får igjen nesten 30000,- [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp