Selvangivelsen

Får ikke vite før til høsten siden vi er selvstendig næringsdrivende. Fikk baksmell sist så det sang etter så håååper å komme i null eller få litt igjen.

fikk våres i posten i dag og det var herlig![:D]

Lå i posten her også! Min er godkjent iallefall [;)]

Håpe det går like bra med sambo...

Ååh nå må jeg springe i postkasse, men det er vell heller tvilsomt at den har kommet her:P Er det lagt ut på nett nå da siden folk har begynnt å få allerede?

ORIGINAL: Krissta

Ååh nå må jeg springe i postkasse, men det er vell heller tvilsomt at den har kommet her:P Er det lagt ut på nett nå da siden folk har begynnt å få allerede?

Blir lagt ut i morgen:S Jeg sjekket nå:P hehe:) Så gjett om jeg skal sjekke 00.01 i natt:P

ORIGINAL: mariac84

Blir lagt ut i morgen:S Jeg sjekket nå:P hehe:) Så gjett om jeg skal sjekke 00.01 i natt:P

Hehe ja jeg skal sitte klar ved dataen da jeg også:)

ORIGINAL: jejagal

ORIGINAL: Kattejenta

Visst man skal sjekke det på nettet på tirsdag, hvor får man da koder fra?

Det er koder på det miniID arket vi fikk i fjor man skal bruke. Tror jeg ganske sikkert ihvertfall....

tror d også er de kodene som står på skattekortet??

Har skattekortet foran meg men står ikke noe koder der som jeg kan se, men står man kan bestille nye koder på skatteetaten.no eller via sms:) Skal prøve å se om de fra fjorårets ligning fungerer først:)

De står ikke på skattekortet lengre, vi fikk et eget ark i desember 2008 der det står koder. Har du mistet dette, må du bestille nytt..

Back
Topp