N Nubbe Flørter med forumet 25 Apr 2008 #1 Stemmer det at man ikke trenger sende inn hvis ikke man skal gjøre endringer?
L Lykkeligmed2 Gift med forumet 25 Apr 2008 #3 Men i år er det også utrolig mye feil i selvangivelsene, så sjekk formue, inntekt osv. Jeg fikk aldri selvangivelsen min jeg. Fikk beskjed for noen dager siden i posten at den ikke kom til å komme heller så jeg må levere via internett.
Men i år er det også utrolig mye feil i selvangivelsene, så sjekk formue, inntekt osv. Jeg fikk aldri selvangivelsen min jeg. Fikk beskjed for noen dager siden i posten at den ikke kom til å komme heller så jeg må levere via internett.
N Nubbe Flørter med forumet 25 Apr 2008 #4 Tusen takk for raske svar, sitter med veer, og er litt omtåka. Kom plutselig på at jeg ikke har fixa den...
Tusen takk for raske svar, sitter med veer, og er litt omtåka. Kom plutselig på at jeg ikke har fixa den...
Tyte Glad i forumet 25 Apr 2008 #5 OOOps. Lykke til med fødselen. Snart holder du gullet ditt i armene. Heeeerlig!!!!
arika Forumet er livet 25 Apr 2008 #6 ORIGINAL: Tyte OOOps. Lykke til med fødselen. Snart holder du gullet ditt i armene. Heeeerlig!!!!
M mammatil2jenter Forumet er livet 25 Apr 2008 #8 ORIGINAL: Kosekose Ja det stemmer. Nytt fra i år! [:)]