Selvangivelsen !!

Linka

Gift med forumet
Hvordan gikk det med dere på skatten da?? Må selvsagt ikke si noe hvis man ikke vil, men vi ble POSITIVT overrasket da vi åpnet våre.
Visste vi skulle få igjenn, men før km godtgjørelsen har vi allerede 18500 .- til gode. Regner med litt over 20 000 og det kommer godt med når vi skal flytte 1 juli.

Vi fikk 24000,- tilsammen![:D][:D] Fornøyd ja!

Vi fikk 23800 til sammen :)

Vi får igjen over 21000 til sammen.. Kommer godt med!!

vi skal åpne når sambo kommer igjen fra jobb kl tolv!! Er skikkeli spent! [:D] spennende....

Har ikke fått vår enda [>:]

Vi har heller ikke fått den ennå.. venter spent..

Venter spendt..
vet at jeg får igjen, men vet ikke hvor mye[8|]

Jeg, og bare jeg, har fått igjen nesten 24 000!!!!!!

det fikk jeg i fjor - var kjempedeilig!!
Hadde aldri eid så mange penger på en gang før jeg, da[;)]

Gleder meg... skal kjøpe ny vogn.. sportsvogn... hadde slått det fra meg som luksus jeg klarer meg uten, men nå er det luksus jeg har råd til[:D]

Jeg fikk igjen 3500kr jeg da... ikke så mye men det blir jo litt shopping av det! [:D]
Samboer får ikke vite noe enda, har sånn sjømanns-ting, så da tar det litt tid...men han pleier å få igjen rundt 20000,- !!! Krysse fingrene for at det blir i år også! [:D]

ORIGINAL: Hanne79

Gleder meg... skal kjøpe ny vogn.. sportsvogn... hadde slått det fra meg som luksus jeg klarer meg uten, men nå er det luksus jeg har råd til[:D]

Deilig med all luksus en har råd til!![:D]
Vi må nok spare til hus og bil, vi[8|][;)]

Jeg har ikke vært i jobb på noen år jeg,så får ingen selvangivelse...
Og kællen var selvstendignæringsdrivende i fjor,så får ikke svar før i oktober...

Jippi fikk tilbake 12000!! [:D] og sambo fikk 9000! JIPPI!!!

Fikk igjen 12000 jeg også, digg..
Sambo fikk smell på 5500 han da..

Har ikke fått den i dag heller [:@]

Men snakket me de om særfradrag på sykt barn har det samma som i fjord.
Det er på 37000 og i fjord fikk vi igjen 10000 bare på det så da har vi litt å gå på hvis vi kommer i minus.

Fikk igjen 11000!! [:D]  Samboeren har ikke fått den enda, men regner med at han får igjen mellom 15 og 20000... (blir deilig med litt ekstra kroner etter MANGE regninger i februar og mars...)

Back
Topp