selvangivelsen

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
har dere fått den????????? jeg blir så sint nå fikk den i dag, har lyst å banke vettet ut av de folka som driver med et der[:@]

mulig, har ikke vært i postkassa enda!

Baksmell??

ja fikk den i dag, fikk igjen.

huff, nei har ikke fått den enda.

venter på en baksmell, så kan ikke akkurat si jeg gleder meg til den kommer...[&:]

har fått baksmell på 12.281 kr.[:o][:'(][:@][:'(] har alldri opplevd det, blir helt tussete av det der jeg mye mulig fordi jeg har hatt fødselsperm ,og der fikk jeg lønna mi fra jobben og der hadde jeg tabbelkort som jeg alltid har hatt .
 så fikk jeg resten fra trygdekontoret av det jeg hadde tjent ekstra og de spurte jeg flere ganger om de trengte no skattekort og de sa nei da vi har det her så du trenger ikke å levere noe mer enn det vi har fått nå, ikke fått noe brev om at de trengte noe heller[8|] blir helt oppgit av alt jeg assa

oj fy flate det er sure penger da[&:]

og hvordan skal dette gå å betale da med ny bil og greier og lite ferie penger tenker jeg siden jeg har hatt perm og med ny jobb i sommer som jeg må ta ferie uten lønn............... hei hvor det går..... veit ikke om jeg skal le eller grine jeg assa....[:D][:@][:(][:'(][:(][:(][:(]

Mamma, pappa og søstern fikk den i dag. Men vår har ikke kommet enda.. Er litt spent..[8|]

Back
Topp