selvangivelsen

litlå

Gift med forumet
har noen av dere fått den?? venter i spenning jeg.... [:)][&:]

Jepps, og nesten 10.000 igjen![;)]

Jepp har fått den og får igjen litt over 6000 kr

YES!!!!!! FÅTT IGJEN LITT OVER 8000,- + AT JEG HAR MERE Å SKRIVE PÅ...B.HAGEN TIL HAN MELLOMSTE KOMMER IKKE PÅ - SÅNN DEN MÅ JEG ALLTID FØYE PÅ SELV.....SÅ DET BLIR NOEN 1000,- TIL[:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

YES!!!!!! FÅTT IGJEN LITT OVER 8000,- + AT JEG HAR MERE Å SKRIVE PÅ...B.HAGEN TIL HAN MELLOMSTE KOMMER IKKE PÅ - SÅNN DEN MÅ JEG ALLTID FØYE PÅ SELV.....SÅ DET BLIR NOEN 1000,- TIL[:)][:)][:)][:)][:)]

Er det skattefritak på barnehage?? Eller har jeg misforstått deg nå...
Ikke så veldig opplyst av meg[8|]

Nope.. Ikke fått den enda, venter i spenning[X(]

ORIGINAL: #minime#

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

Er det skattefritak på barnehage?? Eller har jeg misforstått deg nå...
Ikke så veldig opplyst av meg[8|]

FÅR SKREVET AV Å HA BARN I B.HAGE HVIS DET ER DET DU MENER....

Ja kom idag. Jeg får tilbake litt over 6000,- Mannen min fikk baksmell på 38 000 + renter[:@]

Det visste jeg faktisk ikke. Vet du hvor mye man må betale i året for å få fritak(hvor stor egenandelen er)? Min er også i b.hage, men ikke mer enn 3 dager i uka.. Hadde jo vært greit hvis en kunne få skrevet av noe, alt hjelper.

MIN GÅR 4 DAGER.....MEN SER DU PÅ SELVANGIVELSEN (I RETTLEINGA) SÅ STÅR DET HVOR MYE DU FÅR SKREVET AV FOR 1 BARN....HAR IKKE NOE Å SI HVOR MYE DU BETALER - DET ER FAST SATS!!
JEG HAR TO BARN  - OG FÅR SKREVET AV TILSAMMEN 30.000,-.....MEN BETALER MERE ENN DET I LØPET AV ET ÅR I B.HAGEN!!!

ORIGINAL: #minime#

Det visste jeg faktisk ikke. Vet du hvor mye man må betale i året for å få fritak(hvor stor egenandelen er)? Min er også i b.hage, men ikke mer enn 3 dager i uka.. Hadde jo vært greit hvis en kunne få skrevet av noe, alt hjelper.

Du skal få årsoppgave fra barnehagen der barnet ditt går. Av årsoppgaven skal det fremgå hvor mye du har betalt/kan trekke fra på skatten.
pluss at bhg skal innrapportere tallene til skattemyndighetene slik at det kommer frem på selvangivelsen din
For ett barn kan du trekke fra opptil 25000,- og for to barn opptil 30000,-

Fikk den i dag vi...jeg får igjen drøye 17.000,- [:D] (Men så trekker jeg 1.000,- ekstra pr mnd for å være sikker på at jeg ikke får baksmell da[8D])

Er greit å kunne sette dem på sparekonto..neste sommer blir det jo dårlig med feriepenger så [:'(]

ORIGINAL: Siberia 24

Jepp har fått den og får igjen litt over 6000 kr

Samme her!!!!!!!!!!!!!!

Fikk den i går-- hurra! Får igjen litt over 12000,- + at jeg skal forandre litt ang kjøring til skole osv., så da blir det jo enda litt til :) Nå blir det fin morgengave til herremannen :)

grrrrr[:@][:@][:@][:@] ingen selvangivelse i posten idag heller.... hmf[:@][:'(][:'(]

Jippi, ca 9000,- tilbake her, men skal i bryllup i kbh i september, så pengene kom godt med!!  

jippi! Eg får igjen 11448 hohoho og JIPPI!

jeg har ikke fått min enda[:@]

Back
Topp